Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 29 Septembrie 2022
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Acordare diurna si tichete de masa

valabil la 18 Aug 2022Conform legislatiei in vigoare!
Bajan Camelia Raspuns oferit de
Bajan Camelia

Expert contabil, expert judiciar, practician in insolventa

Intrebare: Am un punct de lucru la Vrancea, cu activitate de balastiera. La Vrancea avem 4 angajati care sunt din Constanta, cu contract de munca nedeterminat.

Cei 4 angajati beneficiaza de diurna conform delegarii sau tichete de masa impozitate?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4211

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 18 aug 2022.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 99132 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

PFA sau SRL in 2023?

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "PFA sau SRL in 2023?"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Cheltuieli

28Aug2022

Servicii de mentenanta dupa expirarea contractului. Aspecte fiscale

de Irina Dumitrescu valabil la 28 Aug 2022
Intrebare: O firma presteaza servicii de mentenanta a unor sisteme speciale din cadrul unei fabrici, in baza unui contract incheiat pe o anumita perioada. Contractul expira, formalitatile pentru incheierea unui nou contract decurg greu. In acest timp ( ~1 an) de renegociere a contractului - pentru a mentine bunele relatii, dar si pentru a asigura conditii optime de functionare a echipamentelor (echipamente ...
13Iul2022

Decontare transport delegare

de Daniela Manole valabil la 13 Iul 2022
Intrebare: Un angajat merge in delegatie pentru un training. Pentru training se face un act aditional la contractul de munca in care se mentioneaza ca se deconteaza cazare si transport. Este suficient acest document (act aditional la contractul munca + bon fiscal de combustibil) pentru a deconta cheltuiala cu transportul (avand in vedere ca este in scopul realizarii activitatii ecenomice) sau este ...
07Iul2022

Cazare conditii telemunca

de Gabi Popescu valabil la 07 Iul 2022
Intrebare: Suntem o companie cu profil IT din Brasov, avand peste 200 angajati, platitoare de impozit pe profit si TVA. Avem urmatoarea situatie:- toti angajatii, inclusiv administratorul care este angajat al companiei au prevazut in contractul de munca optiunea de telemunca, iar in prezent majoritatea colegilor lucreaza in telemunca, prezenta fizica la birou este dupa vointa fiecaruia, fara a avea o ...
03Iul2022

Bursa privata

de Dana Hristu valabil la 03 Iul 2022
Intrebare: O societate comerciala cu impozit pe pofit doreste sa acorde burse la studenti. Care este procedura in acest caz? Se poate incheia un contract cu fiecare student in parte sau totul trebuie sa se deruleze printr-o entitate inregistrata in registrul de cult? Aceste cheltuieli sunt deductibile fiscal? Exista vreo limita? Ce declaratii se depun in acest sens?
27Iun2022

Locuinta pusa la dispozitia salariatului

de Anca Ardelean valabil la 27 Iun 2022
Intrebare: O societate pune la dispozitia unui angajat o casa de locuit, casa se afla in proprietatea angajatorului. Ce document ar trebui incheiat intre angajator si salariat pentru dreptul de folosinta al respectivei case (contract de inchiriere, contract de comodat etc.) astfel incat folosinta casei de catre angajat sa nu fie considerata un avantaj salarial pentru angajat?
26Iun2022

Inchiriere depozit in Germania. TVA

de Irina Dumitrescu valabil la 26 Iun 2022
Intrebare: Societatea noastra a incheiat un contract de inchiriere pentru un spatiu de depozitare cu o societate din Germania. Depozitul se afla pe terioriul Germaniei. S-a incheiat un contract cu o valabilitate de 12 luni. In contract este prevazut pretul chiriei, utilitati de o a anumita suma + TVA. Societatea din Germania nu emite factura. Plata se face in baza contractului.Cum se inregistreaza acest ...
x