Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 20 Aprilie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Activitate la terti. Autorizare SSM

valabil la 16 Apr 2019
Rodica Mantescu Raspuns oferit de
Rodica Mantescu

Specialist Legislatia Muncii

Intrebare: O societate comerciala din Bucuresti incheie contracte cu clienti pentru care presteaza servicii de administrare imobile (servicii curatenie, tehnice, dezinfectie, dezinsectie, deratizare etc) pentru locatii (Mall-uri) care nu sunt situate in Bucuresti, ci in alte judete. Societatea prestatoare are ca obiect de activitate "administrare imobile pe baza de comision sau contract". Pentru ca prestatorul nu are nevoie de un spatiu (suprafata inchiriata) pentru salariatii proprii care desfasoara activitatea la locatia respectiva (Mall), nu a incheiat cu clientul un contract de chirie sau de comodat pentru o parte din suprafata locatiei. Prestatorul are puncte de lucru inregistrate de Oficiul National al Registrului Comertului si declarate la ANAF, dar pentru locatiile unde este necesara inchirierea unor spatii pentru salariatii prestatorului.

Conform HG 1425/2006 actualizata, €žAsumarea de catre angajator a responsabilitatii privind legalitatea desfasurarii activitatii din punct de vedere al securitatii si sanatatii în munca se face pentru activitatile care se desfasoara la sediul social, la sediile secundare sau în afara acestora.€ Pentru obtinerea autorizatiei de functionare din punct de vedere al sanatatii si securitatii in munca, este obligatorie deschiderea unui punct de lucru la fiecare locatie in care prestatorul desfasoara activitate si unde nu are chirie sau comodat sau se poate obtine autorizatia din punct de vedere al SSM fara a deschide punct de lucru, pentru activitati care se desfasoara in afara sediului social sau a sediilor secundare, conform HG 1425/2006?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 6832

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 16 apr 2019.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 122849 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Taxe si Impozite

19Feb2024

Factura servicii online

de Gina Popescu valabil la 19 Feb 2024
Intrebare: Platim online Spotify Stockolhm, iar in urma acestei plati primim o factura in care apare valoarea de 24 de lei = 20,17 lei + 3,83 lei TVA 19%. Pe factura nu apare numele companiei, nici codul fiscal - in ciuda diligentelor depuse pentru a modifica factura.1. Aceasta cheltuiala de 20,17 lei este deductibila?2. TVA de 3,83 lei este deductibila?3. Este cazul de impozit pe nerezidenti?
29Aug2023

Coduri de TVA servicii de transport

de Costin Istrate valabil la 29 Aug 2023
Intrebare: O societate are ca obiect de activitate transport intern si international de marfa si a intrat cu 01.01.2023 la declararea SAF-T. Va rog sa ma ajutati cu codurile de taxa conform SAF-T pentru urmatoarele operatiuni, pe care societatea le inregistreaza:- taxele de parcare, treceri de pod, spalare auto, taxe rutiere, reparatii auto etc. din UE si afara UE pentru care exista facturi cu tva din ...
11Aug2023

Piscina - autorizatii

de Raluca Liliana Anghelache valabil la 11 Aug 2023
Intrebare: Ce autorizatii, aprobari ar trebui sa avem in situatia de mai jos? Firma intentioneaza sa faca un contract de comodat pentru o piscina - proprietatea administratorului, care sa se inchirieze pentru evenimente, zile de nastere. Inchirierea se va face in baza unui contract cu un tarif prestabilit. Piscina are o adancime de 1.46 m si o suprafata de 9 mp.
30Nov2021

Servicii de dirigentie de santier. Clienti din Italia

de Vera Constantin valabil la 30 Nov 2021
Intrebare: O societate din Romania factureaza catre societati din Italia servicii de dirigintie santier, servicii privind supravegherea si securitatea lucrarilor in cadrul unei lucrari de construire cladire si servicii de coordonare a echipelor de muncitori pe teritoriul Italiei. Serviciile sunt prestate de catre administratorul societatii din Romania care va aplica viza din punct de vedere calitativ la ...
29Nov2021

Prelucrare materii prime apartinand unei societati din Franta

de Vera Constantin valabil la 29 Nov 2021
Intrebare: Va supunem analizei 2 cazuri de posibile contracte ce urmeaza a se incheia cu un potential client din Franta, dupa cum urmeaza:Cazul A: Societate din Romania, in calitate de procesator, presteaza servicii de procesare pentru societatea din Franta in calitate de contractor (cele 2 societati fac parte din acelasi Grup) pe baza unui contract de procesare preamestecuri nutritie animala cu ...
28Sep2021

Achizitii servicii freelanceri. Factura emisa de platforma UPWORK

de Vera Constantin valabil la 28 Sep 2021
Intrebare: Incepand cu luna august 2021, societatea a inceput sa lucreze cu freelancer de pe platforma Upwork. Facturile fiscale/invoice care se primesc sunt urmatoarele:- facuta de servicii de la persoana fizica (nu au inscris cod fiscal, doar datele personale a freelancer-ului) si de asemenea apare mentiune pe factura "REMIT TO Upwork Global INC" in valoare de 104 usd.- factura de comision de la ...
x