X

Autentificare cont

Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 21 Aprilie 2019
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis

Activitate la terti. Autorizare SSM

Rodica Mantescu Raspuns oferit de
Rodica Mantescu
Specialist Legislatia Muncii
valabil la 16 Apr 2019Conform legislatiei in vigoare!
Intrebare: O societate comerciala din Bucuresti incheie contracte cu clienti pentru care presteaza servicii de administrare imobile (servicii curatenie, tehnice, dezinfectie, dezinsectie, deratizare etc) pentru locatii (Mall-uri) care nu sunt situate in Bucuresti, ci in alte judete. Societatea prestatoare are ca obiect de activitate "administrare imobile pe baza de comision sau contract". Pentru ca prestatorul nu are nevoie de un spatiu (suprafata inchiriata) pentru salariatii proprii care desfasoara activitatea la locatia respectiva (Mall), nu a incheiat cu clientul un contract de chirie sau de comodat pentru o parte din suprafata locatiei. Prestatorul are puncte de lucru inregistrate de Oficiul National al Registrului Comertului si declarate la ANAF, dar pentru locatiile unde este necesara inchirierea unor spatii pentru salariatii prestatorului.
Conform HG 1425/2006 actualizata, „Asumarea de catre angajator a responsabilitatii privind legalitatea desfasurarii activitatii din punct de vedere al securitatii si sanatatii în munca se face pentru activitatile care se desfasoara la sediul social, la sediile secundare sau în afara acestora.” Pentru obtinerea autorizatiei de functionare din punct de vedere al sanatatii si securitatii in munca, este obligatorie deschiderea unui punct de lucru la fiecare locatie in care prestatorul desfasoara activitate si unde nu are chirie sau comodat sau se poate obtine autorizatia din punct de vedere al SSM fara a deschide punct de lucru, pentru activitati care se desfasoara in afara sediului social sau a sediilor secundare, conform HG 1425/2006?

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 70618 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU!Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.

Inregistreaza-te sau completeaza campurile de login pentru a avea acces la raspunsul articolului
Activitate la terti. Autorizare SSM

SMS
ACCES INSTANT la intrebare si raspuns platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea care prezinta interes pentru dvs. platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasati butonul alaturat "Plateste prin SMS" si urmariti instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, veti putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Modificari fiscale 2019

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Modificari fiscale 2019"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

x