Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 28 Martie 2023
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Activitate temporara de arhitect

valabil la 15 Feb 2023Conform legislatiei in vigoare!
Anca Bilas Raspuns oferit de
Anca Bilas

Expert contabil si Consultant fiscal

Intrebare: O societate pe actiuni doreste sa incheie un contract de prestari de servicii (temporar) cu un arhitect pensionar pentru reamenajarea sediului.

Care sunt obligatiile (si cele ale persoanei fizice) si ce declaratii trebuie sa depuna societatea comerciala?

Tip societate: S.A.
Numar de angajati: 11-50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 6203

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 15 feb 2023.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 106040 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

PFA sau SRL in 2023?

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "PFA sau SRL in 2023?"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Obligatii declarative

22Mar2023

Cetatean non-UE. Necesitatea avizului de angajare

de Gabriela Dita valabil la 22 Mar 2023
Intrebare: O societate romaneasca doreste sa angajeze un cetatean britanic. Mentionez ca societatea a obtinut in trecut NIF pe numele acestuia. Angajatul strain din UK nu stationeaza pe teritoriul national, soseste doar de 2-3 ori pe an, activitatea fiind de IT, astfel ca se doreste un contract individual de telemunca. Este necesar obtinerea unui aviz de munca inaintea incheierii contractului individual ...
19Feb2023

Abonamentele de servicii medicale pentru membrii de familie. Completare D112

de Nicolae Liviu valabil la 19 Feb 2023
Intrebare: Va rog ma ajutati cu o clarificare pentru abonamentele de servicii medicale pentru membrii de familie pe care le plateste firma pentru angajatii sai si raportarea in D112 aferenta lunii ianuarie 2023.Avand in vedere ca aceste abonamente sunt venituri impozabile pentru angajati ar trebui sa apare in D112 la rd. 8.3.3.?
10Feb2023

Societatea nu poate suspenda activitatea daca are un CIM suspendat

de Gabriela Dita valabil la 10 Feb 2023
Intrebare: O societate doreste suspendarea activitatii pana la maximum 3 ani, dar are un angajat cu contractul suspendat pentru cresterea copilului in varsta de pana la 2 ani sau in cazul copilului cu handicap, pana la implinirea varstei de 3 ani.Tinand cont de faptul ca pe perioada suspendarii activitatii societatea nu mai are obligatii declarative privind D112, care sunt pasii pe care ar trebui sa-i ...
09Feb2023

Frecventa depunere Declaratia 406 si perioada de gratie

de Costin Istrate valabil la 09 Feb 2023
Intrebare: Societatea noastra are obligatia depunerii declaratiei 406/SAF-T incepand cu 1 ianuarie 2023. Societatea nu este inregistrata ca platitoare de TVA, obiectul de activitate al societatii fiind prestari de servicii medicale, activitati ce sunt scutite de taxa conform art. 292, (1), (a) din Legea 227/2015. Societatea este inregistrata in scopuri de TVA potrivit art. 153 ^1 din Codul fiscal, numai ...
23Ian2023

Munca la domiciliu in raza unui punct de lucru

de Anca Ivanov valabil la 23 Ian 2023
Intrebare: O societate comerciala infiintata in Romania detine in afara sediului fiscal principal, un punct de lucru cu 4 salariati (nu are cod de inregistrare fiscala pe punctul de lucru). Daca angajeaza cu contract de munca la domiciliu o a 5-a persoana cu domiciliul in raza teritoriala a punctului de lucru, se considera ca indeplineste conditiile pentru a i se atribui cod fiscal pe punctul de lucru? ...
25Dec2022

CIM cu timp partial 8 ore/zi inegal. Declaratia 112

de Rodica Mantescu valabil la 25 Dec 2022
Intrebare: Un salariat este angajat cu un contract individual de munca de 8 ore/zi, 24 ore pe saptamana. Salariatul vine la lucru luni, marti si miercuri. In Revisal a fost trecut CIM cu timp partial, deoarece timpul de munca saptamanal este sub 40 ore. In luna decembrie 2022 are lucrate 104 ore (13 zile x 8 ore/zi). In declaratia 112, la sectiunea A, la tip contract de munca se poate selecta norma intreaga ...
x