Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 23 Iunie 2025
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>



Activitati HORECA si alte venituri. Cota de impozit micro 3%

valabil la 21 Mai 2025Conform legislatiei in vigoare!
Negoita Oana-Maria Raspuns oferit de
Negoita Oana-Maria

Expert contabil

Intrebare: O firma de productie confectii metalice are o cifra de afaceri din aceasta activitate de 90%, mai are un mic magazin cu amanuntul, unde desfasoara si activitati de alimentatie publica (bar) in proportie de 2-3% din total cifra de afaceri.

Avand in vedere ca este microintreprindere, ce procent de impozit ar trebui sa aplice? 1% sau 3%?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 11-50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 2511

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Fa-ti un CONT de TESTARE GRATUITA completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 21 mai 2025.

Informatii la zi oferite de expertii PortalContabilitate.ro -
cel mai cunoscut site de consultanta fiscal-contabila din Romania
 
Vrei sa vezi si tu TOATE Explicatiile, Intrebarile si Raspunsurile + Noutatile din lege?
 
Este foarte simplu! TESTEAZA GRATUIT! Completeaza formularul de mai jos:
- 125 de Experti iti stau la dispozitie + o Baza de Date cu 137.082 de intrebari si raspunsuri
- Vei gasi Legislatie la zi + Consultanta detaliata de la specialisti
Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului!
Conform cerintelor Regulamentului UE 679/2016 sunt de acord ca SC Rentrop & Straton S.R.L. sa colecteze si sa prelucreze datele din formular in scopuri comerciale.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Procedura de corectare a erorilor contabile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Procedura de corectare a erorilor contabile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Datorii

20Feb2025

Salariat in concediu fara plata. Calcul contributii

de Mariana Prejbeanu valabil la 20 Feb 2025
Intrebare: SRL, microintreprindere, are angajati salarizati la salariul minim pe economie, cu functia de baza in societate. Unul dintre salariati nu a lucrat toata luna, fiind invoit 10 zile, astfel ca venitul brut este mai mic, corespunzator zilelor lucrate.Ce baza de calcul se ia in considerare pentru CAS si CASS? Se calculeaza contributiile asupra venitului realizat conform orelor lucrate sau ...
17Feb2025

Dividende distribuite in anul 2022 si platite in 2025

de Bajan Camelia valabil la 17 Feb 2025
Intrebare: SRL cu 3 asociati: A (PJ - 34%), H (PF - 33%), B (PF - 33%). In 2022 se distribuie dividende anterioare anului 2022 si dividende interimare 2022. Dividendele au ramas neachitate. La H si B se retine impozitul in decembrie 2022, in cota de 5%, iar la A nu se retine impozit, deoarece indeplineste conditiile prevazute de Codul fiscal. In anul 2024, A cesioneaza partile sociale catre H si B. La ...
25Ian2025

Plata bacsis catre salariati

de Gina Popescu valabil la 25 Ian 2025
Intrebare: Referitor la HORECA tips inregistrat prin bon fiscal/factura client (incasata prin banca), va rog sa imi transmiteti daca acestea (tips) trebuie platite angajatilor doar in numerar.
17Ian2025

Consultanta. Cota microintreprindere

de Elena Garofil valabil la 17 Ian 2025
Intrebare: Societatea are activitate de consultanta exclusiva. Care este cota de impozit pe venit pentru un contract de administrare?
17Ian2025

Cotele de impozitare pe veniturile microintreprinderilor

de Elena Popescu valabil la 17 Ian 2025
Intrebare: Societatea desfasoara doar activitate de consultanta microintreprindere, cu contract de administrare si salariu de 4050 lei. Care este procentul de calcul al impozitului pe venit?
29Apr2024

Tratamentul fiscal si contabil al acordarii cardurilor cadou eMAG catre salariatii partenerilor de afaceri

de Liviu Sapunaru valabil la 29 Apr 2024
Intrebare: Societatea a elaborat un program de marketing in vederea cresterii vanzarilor, program la care adera prin semnarea unui formular de participare salariatii clientilor - persoane juridice ai societatii. In functie de cantitatile vandute, aceste persoane primesc ca remuneratie conform prevederilor programului, un numar de vouchere Emag, in baza unui proces verbal de predare primire. Intelegem ...
x