Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 20 Aprilie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Ajutor financiar HORECA. Obligatia de mentinere a contractelor individual de munca

valabil la 20 Apr 2021
Rodica Mantescu Raspuns oferit de
Rodica Mantescu

Specialist Legislatia Muncii

Intrebare: Suntem o societate ce activeaza in domeniu HORECA. Avand in vedere informatiile din contractul de finantare M2, la data semnarii contractului se considera indeplinita conditia de mentinere a locurilor de munca in cazul in care parte din angajati vor avea pe perioada aferenta contractele de munca suspendate (somaj tehnic) in conditiile in care beneficiarul finantarii este o companie ce activeaza intr-un sector economic in care sunt inca restrictii impuse de autoritati.

In Procedura de implementare a masurii €žGranturi pentru capital de lucru acordate IMM-urilor€ din cadrul schemei de ajutor de stat instituita prin OUG nr. 130 din 31 iulie 2020 privind unele masuri pentru acordarea de sprijin financiar din fonduri externe nerambursabile, aferente Programului operational Competitivitate 2014-2020, in contextul crizei provocate de COVID-19, este stipulat:

e) mentin sau suplimenteaza numarul de angajati existenti la data inscrierii electronice (Registru salariatilor din Revisal, asumat de reprezentantul legal) pentru o perioada de minim 6 luni de la momentul platii ajutorului financiar, cu exceptia situatiilor in care contractele individuale de munca sunt incheiate pentru sezonieri sau/si zilieri;

f) suma totala a ajutoarelor de stat primite in cadrul temporar Covid 19 instituit de Comisia Europeana insumata cu cuantumul ajutorului de stat solicitat in cadrul prezentei masuri nu depaseste la nivelul intreprinderii unice, pragul de 800.000 euro, echivalentul in lei (declaratie Anexa 7).

Care este data la care ne raportam in calcularea perioadei de 6 luni de mentinere sau suplimentare a locurilor de munca si a activitatii pe o perioada de minim 6 luni de la obtinerea finantarii:

1. Data semnarii contractului de catre beneficiar;

2. Data intrarii in vigoare a contractului (semnarea de catre Minister);

3. Data intrarii banilor in contul beneficiarului;

4. Data finalizarii efectuarii cheltuielilor si incarcarii in aplicatie (in front Office) a facturilor, documentelor de plata si raportului de progres?

Tip societate: S.A.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 5510

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 20 apr 2021.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 122847 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Taxe si Impozite

04Mai2023

Aplicare sistem de impozitare pe venitul microintreprinderilor 2023 in cazul societatilor HORECA

de Anca Bilas valabil la 04 Mai 2023
Intrebare: O societate cu venituri doar HORECA are cifra de afaceri in 2022 peste 1.000.000 euro.Se putea opta pentru impozit pe microintreprinderi in 2023?
20Feb2023

Declarare contracte de inchiriere

de Olguta Crevelescu valabil la 20 Feb 2023
Intrebare: Cum se procedeaza legat de declararea la ANAF a contractelor de inchiriere: 1. Intre 2 persoane fizice - cea care obtine veniturile din chirii, declara din 2023 la ANAF contractul de inchiriere plus trebuie sa depuna declaratia unica. a) in cat timp de la incheierea contractului de inchiriere?b) pentru contractele de inchiriere aflate in derulare, in cat timp se declara la ANAF? 2. ...
19Dec2022

CAS aferenta grupei de munca. Declaratii rectificative

de Rodica Mantescu valabil la 19 Dec 2022
Intrebare: In litigiul cu un fost angajat instanta ne-a obligat sa platim pentru perioada 1981-1998 diferenta de contributii de asigurari sociale aferentei grupei a II-a de munca (au fost platite la momentul respectiv contributii pentru grupa a III-a).Puteti sa-mi spuneti unde (buget, cont) se platesc sumele respective si ce declaratii se depun? D112 pentru perioadele respective nu existau, din cate ...
20Iun2022

Lichidare voluntara societate comerciala

de Vera Constantin valabil la 20 Iun 2022
Intrebare: Societatea comerciala A este asociat unic in societatea B. Societatea B prezinta urmatoarea situatie financiara:Active:Pierdere an curent 90 leiTerenuri: 5.150 leiAlte creante privind bugetul de stat 2.082 leiConturi curente la banci 553 leiTotal active: ...
28Ian2022

Cedare parti sociale detinute la o persoana juridica. Impozitare venituri

de Elena Garofil valabil la 28 Ian 2022
Intrebare: Societatea A detine 40% parti sociale la societatea B. Societatea A cedeaza cele 40% parti sociale din societatea B asociatului sau majoritar, persoana fizica. Acesta detine in societatea A 90% din partile sociale ale acesteia.Care sunt obligatiile fiscale ale persoanei fizice care dobandeste cele 40% din parti? Veniturile financiare ale societatii A sunt venituri impozabile sau nu?
18Ian2022

Implicatii fiscale privind detasarea de salariati din strainatate

de Dani Cucu valabil la 18 Ian 2022
Intrebare: O persoana juridica din Romania desfasoara activitatea in Romania, avand angajati romani si colaboratori din Franta. Firma din Franta ne factureaza lunar contravaloarea serviciilor prestate de personalul francez. Colaboratorii din Franta au depasit cele 183 de zile calendaristice de sedere in Romania. Am primit scrisoare de detasare de la firma din Franta. Pentru acestia s-a obtinut certificatul ...
x