Ajutor financiar HORECA. Obligatia de mentinere a contractelor individual de munca
In Procedura de implementare a masurii €žGranturi pentru capital de lucru acordate IMM-urilor€ din cadrul schemei de ajutor de stat instituita prin OUG nr. 130 din 31 iulie 2020 privind unele masuri pentru acordarea de sprijin financiar din fonduri externe nerambursabile, aferente Programului operational Competitivitate 2014-2020, in contextul crizei provocate de COVID-19, este stipulat:
e) mentin sau suplimenteaza numarul de angajati existenti la data inscrierii electronice (Registru salariatilor din Revisal, asumat de reprezentantul legal) pentru o perioada de minim 6 luni de la momentul platii ajutorului financiar, cu exceptia situatiilor in care contractele individuale de munca sunt incheiate pentru sezonieri sau/si zilieri;
f) suma totala a ajutoarelor de stat primite in cadrul temporar Covid 19 instituit de Comisia Europeana insumata cu cuantumul ajutorului de stat solicitat in cadrul prezentei masuri nu depaseste la nivelul intreprinderii unice, pragul de 800.000 euro, echivalentul in lei (declaratie Anexa 7).
Care este data la care ne raportam in calcularea perioadei de 6 luni de mentinere sau suplimentare a locurilor de munca si a activitatii pe o perioada de minim 6 luni de la obtinerea finantarii:
1. Data semnarii contractului de catre beneficiar;
2. Data intrarii in vigoare a contractului (semnarea de catre Minister);
3. Data intrarii banilor in contul beneficiarului;
4. Data finalizarii efectuarii cheltuielilor si incarcarii in aplicatie (in front Office) a facturilor, documentelor de plata si raportului de progres?
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro
Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 20 apr 2021.
Login utilizator
De ce sa ma inregistrez?
- 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
- Ai acces la o baza de date cu 122847 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
- Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
- Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
- NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Newsletter portalcontabilitate.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!