Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 29 Martie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Alocarea cheltuielilor pe tipuri de activitati

valabil la 06 Mar 2018
Elena Ionescu Raspuns oferit de
Elena Ionescu

Expert contabil si auditor

Intrebare: O societate are drept obiect principal de activitate, inchiriere (cod CAEN 6820). Intr-un etaj al unei cladiri pe care o detine si o inchiriaza, isi face un cinema cu bar, pentru care adauga drept obiect secundar si codul caen 5630. Tinand cont ca in acest centru avem activitati de inchiriere, parcare, cinema, bar, publicitate, cum pot aloca cheltuielile comune cu metoda rationala, nu cea cu proportia veniturilor. Este ok daca ma rapotez la suprafata ocupata de bar?

Tip societate: S.A.
Numar de angajati: 11-50 angajati
Platitoare TVA: Nu
Cod CAEN: Inchiriere

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 06 mar 2018.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 121492 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Impozit pe profit

27Mar2024

Anulare incasare. Bilete la ordin

de Vera Constantin valabil la 27 Mar 2024
Intrebare: Societatea A are un client (societatea B) care a fost executat silit in baza unui bilet la ordin. Ulterior, instanta a decis ca biletul la ordin nu era valid si astfel, obligand societatea A de a restitui societatea B debitul incasat, cheltuielile de judecata si penalitatile incasate. 1. Ne puteti ajuta cu o monografie contabila in vederea repunerii debitului pe care societatea A il are de ...
26Mar2024

Deductibilitate penalitati

de Anca Ivanov valabil la 26 Mar 2024
Intrebare: Compania noastra are incheiat contract de alimentare cu apa si de canalizare cu compania Apa SA. Ca urmare a unui control s-a constatat ca societatea noastra a deversat apa uzata fara sa respecte concentratiile calitative si cantitative a apelor uzate in sistemul public de canalizare. S-a emis un proces verbal de constatare a depasirilor concentratiilor maxim admise ale poluantilor in apele uzate ...
25Mar2024

Schimbari legislative in deducerea cheltuielilor pentru microintreprinderi in anul 2024

de Liviu Sapunaru valabil la 25 Mar 2024
Intrebare: Avand in vedere modificarile legislative aduse de OUG 115/2023 privind imposibilitatea deducerii incepand cu data de 01.01.2024 a cheltuielilor cu sponsorizarile acordate de microintreprinderi: in 2024 microintreprinderile mai pot deduce cheltuielile cu sponsorizarile efectuate pana in anul 2021, care puteau fi recuperate pe o perioada de maximum 7 ani?
18Mar2024

Legea nr. 2582007 privind practica si Legea nr. 1762018 privind internshipul

de Liviu Sapunaru valabil la 18 Mar 2024
Intrebare: Societatea doreste sa angajeze studenti pentru internship/practica (nu stiu exact care este diferenta intre ele).Imi puteti spune va rog care este tratamentul fiscal, prevederile legale care reglementeaza acest tip de angajare, documentele necesare pentru angajare, nivelul salarial minim sau daca poate face practica fara indemnizatie, considerand ca invata? M-ar interesa unde se inregistreaza ...
17Mar2024

Platitor de impozit pe profit. Deducere sponsorizari

de Mihaela Corneanu valabil la 17 Mar 2024
Intrebare: Va rog sa imi comunicati opinia dvs. referitoare la modul de deducere a cheltuielilor cu sponsorizarea. Suntem platitori de impozit pe profit, declarare trimestriala. In trim. I si trim. II din 2023 nu am avut impozit pe profit de plata/declarat din care sa deducem sponsorizarea (min din cele 2 limite: 20% din impozit profit datorat si 0,75% din cifra de afaceri) desi am efectuat sponsorizari. ...
17Mar2024

Refacturare utilitati

de Mihaela Corneanu valabil la 17 Mar 2024
Intrebare: O societate platitoare de impozit pe veniturile microintreprinderilor detine mai multe spatii pe care le inchiriaza atat catre persoane fizice, cat si catre persoane juridice. Primeste facturile de utilitati (apa, energie electrica si gaz) pe numele societatii si le refactureaza pe numele chiriasilor. La refacturare catre chirias, societatea (locatorul) aplica structura de comisionar (fiind o ...
x