Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 28 Martie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Amenajare depozit in regie proprie. Costul si receptia la finalizarea lucrarilor

valabil la 18 Feb 2022
Anca Ardelean Raspuns oferit de
Anca Ardelean

Consultant fiscal judiciar, membru CCF

Intrebare: O societate comerciala amenajeaza o constructie deja existenta in vederea obtinerii unui depozit, in regie proprie. Aceasta activitate se deruleaza pe o perioada de mai multe luni, urmand sa se finalizeze in luna mai 2022. Executarea constructiei a generat mai multe cheltuieli: materiale, servicii, energie, salarii. A fost de asemenea alocata si o cota de cheltuieli generate de administratie. Lunar, pe baza devizelor de lucrari s-a facut inregistrarea: 231 = 722.

1. Este corecta aceasta alocare a cheltuielilor administrative? La finalizarea acestor lucrari, pe baza unui proces-verbal de receptie finala se va inregistra in contul 212 cladiri.

2. Care ar trebui sa fie componenta comisiei de receptie? Se poate incheia de catre societate, adica intern, acest proces-verbal de receptie finala a amenajarii?

Tip societate: S.A.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4120

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 18 feb 2022.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 121427 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Imobilizari

28Feb2024

Revanzare imobil vechi

de Gina Popescu valabil la 28 Feb 2024
Intrebare: Va rog sa ne spuneti care sunt implicatiile fiscale si la ce ar trebui sa fim atenti daca am achizitiona un imobil cladire si teren vechi (inclusiv pod rulant/echipament existent pe teren) in scop de revanzare, mai exact in scopul ca ulterior, intr-un interval de maxim 1 an sa il oferim la schimb pentru a dobandi un alt imobil cladire si teren.In acest caz vom amortiza cladirea si ...
21Ian2024

Investitie panouri fotovoltaice. Cheltuieli de consultanta

de Elena Garofil valabil la 21 Ian 2024
Intrebare: O societate achizitioneaza un sistem de panouri fotovoltaice pe care il instaleaza pe acoperisul halei. Investitia este partial finantata din PNRR. Inainte de semnarea finantarii PNRR am efectuat, din surse proprii, niste cheltuieli de consultanta privind finantarea si o expertiza asupra acoperisului halei unde se va instala sistemul de panouri fotovoltaice.Aceste costuri, unul de consultanta ...
15Dec2023

Demolare cladiri. Regim contabil si fiscal

de Mariana Prejbeanu valabil la 15 Dec 2023
Intrebare: Societatea vrea sa demoleze mai multe cladiri care sunt amplasate pe un teren pe care se doreste construirea unui parc fotovoltaic.Care este monografia contabila si tratamentul fiscal al cheltuielilor efectuate cu demolarea acestor cladiri? Se inregistreaza pe cheltuieli sau pot fi inregistrate in valoarea proiectului de investitii?
02Dec2023

Servicii de proiectare in vederea conformarii la cerintele ISU

de Bajan Camelia valabil la 02 Dec 2023
Intrebare: O societate efectueaza investitii impuse de normele ISU in vederea obtinerii autorizatiei de securitate la incendiu pentru o cladire existenta. Aceste investitii constau in servicii de proiectare in vederea conformarii la cerintele ISU.Toate aceste cheltuieli vor creste valoarea cladirii sau pot fi prinse si pe cheltuieli?
21Nov2023

Recunoastere cheltuieli

de Raluca Liliana Anghelache valabil la 21 Nov 2023
Intrebare: Suntem o societate comerciala cu profil agricol ce am executat un sistem de irigatii cu finantare bancara. In cadrul acestei investitii societatea a incheiat un contract cu un tert agreat de banca pentru a presta serviciile de monitorizare pentru finantator (banca), iar beneficiarul rapoartelor intocmite este societatea si finantatorul (banca). Factura emisa de prestator catre societatea ...
16Nov2023

Cheltuieli pentru bransarea cladirii la utilitati suportate de operatorul de retea

de Vera Constantin valabil la 16 Nov 2023
Intrebare: O companie isi construieste o cladire in care isi va desfasura activitatea. La finalizarea constructiei/efectuarea receptiei, cum se inregistreaza contravaloarea facturilor achitate catre furnizori pentru bransarea cladirii la utilitati (energie, gaz, apa-canal), avand in vedere ca acestea nu constituie active in proprietatea companiei?
x