Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 19 Aprilie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Amenajari locuri de parcare pentru ansambluri rezidentiale in regie proprie

valabil la 19 Oct 2019
Simona Stanculescu Raspuns oferit de
Simona Stanculescu

Consultant fiscal

Intrebare: Societatea are ca obiect de activitate constructia de ansambluri rezidentiale. Cum ar trebui sa procedez cu locurile de parcare? Terenul este inregistrat la stocuri, pe contul 371 cu 10.000 mp x 500 lei/mp. Nu este spart pe loturi (loturile le tin intr-un tabel, pentru verificare). Cand se vinde apartamentul, se descarca si cota indiviza de teren pentru apartament si separat cat reprezinta parcarea (in medie 11 mp sau 12 mp), daca se vinde apartamentul si locul de parcare. La vanzarea de parcare 4111 = 707 9.600, descarcare de gestiune 607=371 11mp x 500 lei = 5.500 lei

Pana acum am vandut cateva locuri de parcare, dar nu am primit facturi de ciment si alte materiale care pot face parcarea functionala. O parte din ele sunt amenajate (cand s-au adus la contabiliatte facturi pentru materiale, nu s-a specificat ca sunt pentru parcari si s-a considerat ca intra in costul blocurilor). Unele apartamente se vand cu locurile de parcare incluse in costul apartamentelor.

Cum ar trebui sa procedez cu amenajarile la locurile de parcare din punct de vedere contabil? Vor fi facturi de ciment, opritoare de masini si alte facturi pentru ca parcarile sa fie folosite?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 11-50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4100

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 19 oct 2019.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 122787 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Stocuri

26Ian2024

Vanzare ca marfa masina cumparata in leasing

de Anca Bilas valabil la 26 Ian 2024
Intrebare: O societate comerciala are drept obiect principal de activitate vanzarea masinilor second hand. In anul 2022 societatea achizitioneaza o masina in leasing financiar pe care o foloseste in cadrul societatii, iar tva aferenta reparatii, combustibil, leasing a fost tratat fiscal conform reglementarilor. In ianuarie 2023 societatea doreste sa transfere autoturismul din gestiunea imobilizari in ...
10Ian2024

Raportare fisiere SAF-T. Contribuabil mijlociu

de Costin Istrate valabil la 10 Ian 2024
Intrebare: O societate este platitoare de impozit pe profit cu TVA lunar. Incepand cu Ianuarie 2024 am fost trecuti la contribuabili mijlocii si trebuie sa transmit SAF-T. Baza de date o preiau in Saga din alt program ERP. In SAGA mi se importa doar notele contabile, nu am fise de magazie pentru stocuri, deci nu am nici coduri NC sau CPV. Avem gestiuni En Detail si cu amanuntul. Pentru Declararea ...
19Oct2023

Inregistrare factura de achizitie articol acordat gratuit

de Anca Bilas valabil la 19 Oct 2023
Intrebare: Am primit o cantitate de bere la doza ce urmeaza a fi acordata gratuit clientilor ce achizitioneaza 3 bucati din respectivul produs (campanie 3+1 gratuit). Respectiva cantitate este facturata cu un discount de 100%.Cum inregistrez aceasta factura, avand in vedere ca produsele cu discount 100% se inregistreaza ca venit, dar ele se acorda gratuit? Am atasat la factura regulamentul campaniei, ...
03Oct2023

Refacturare transport achizitie intracomunitara

de Anca Bilas valabil la 03 Oct 2023
Intrebare: Firma noastra A achizitioneaza de la un furnizor, persoana impozabila, inregistrata in Finlanda, doua bunuri, in conditia DAP, unul cu transport din Germania in Romania, celalalt cu transport din Finlanda in Romania. Transportul se face direct de la furnizor la clientul nostru din Romania. Pe facturile de achizitie este detaliat costul de transport pentru fiecare bun. Intelegerea cu clientul este ...
21Aug2023

Inlocuire produse expirate

de Anca Bilas valabil la 21 Aug 2023
Intrebare: Am primit in luna iulie 2 facturi: una cu un produs ce are un discount de 100% si cealalta contine produse cu valoare zero. Ambele reprezinta o compensatie pentru produse care au expirat (pe factura nu este mentionat acest lucru).Cum se inregistreaza aceste facturi? Cum se procedeaza cu produsele expirate pentru care s-au primit facturile?
14Mai2023

Inlocuirea/repararea produselor defecte in perioada de garantie

de Mariana Prejbeanu valabil la 14 Mai 2023
Intrebare: In cazul in care primim produse defecte de la clienti si le trimitem la reparat furnizorului in perioada de garantie, ce documente trebuie sa intocmim si cum inregistram contabil:1. primirea de la client (persoana fizica sau juridica) a produsului defect;2. transmiterea catre furnizor a produsului;3. primirea de la furnizor a produsului reparat si restituirea acestuia clientului?
x