Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X

Autentificare cont

Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 13 Iulie 2020
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis

Specialistii live


Aprovizionare cu materii prime fara contract. Regim fiscal

valabil la 14 Iun 2019
Olguta Crevelescu Raspuns oferit de
Olguta Crevelescu
Economist

Intrebare: Suntem o societate producatoare de produse sanitare si ceramica. Pentru aprovizionarea cu materie prima folosim diversi furnizori pentru care nu avem contract incheiat, ci aprovizionarea se face pe baza de comanda autorizata electronic direct in sistemul informatic. Aceasta autorizare electronica se efectueaza de catre persoanele care au compententele necesare pentru a le autoriza conform unei proceduri interne. Prin aceasta procedura se stabilesc si sumele maxime pe care anumite persoane le poate aproba. Acestea nu au semnatura electronica cu certificat calificat, ci doar un user si o parola in sistemul electronic contabil prin care le autorizeaza. Din punct de vedere fiscal, aceasta autorizare electronica poate tine locul semnaturii originale de pe comanda listata din sistemul electronic? Ce reglementeaza acest aspect? In cazul in care avem un cadru general de contract, fara valoare stipulata, preturile pot fi diferite pe comanda ne mai trebuie comanda aprobata de catre conducerea companiei? Daca valoarea facturii primite este mai mica decat valoarea comenzii, autorizarea diferentei de valoare se face tot in sistemul contabil de catre persoanele autorizate.
Daca nu exista contract incheiat cu furnizorul, comanda tine loc de contract? Se semneaza fizic de catre furnizor si beneficiar (ca sa fie cheltuiala deductibila)? In procedura interna nu exista stipulat faptul ca, in lipsa contractului, comanda trebuie sa fie semnata de ambii parteneri de afaceri.

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Testeaza GRATUIT sau logheaza-te in contul tau pentru a avea acces la raspunsul articolului
Aprovizionare cu materii prime fara contract. Regim fiscal

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 78401 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
ACCES INSTANT la intrebare si raspuns platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea care prezinta interes pentru dvs. platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasati butonul alaturat "Plateste prin SMS" si urmariti instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, veti putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.

Newsletter portalcontabilitate.ro

MODIFICARI Majore privind TVA de la 1 ianuarie 2020

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "MODIFICARI Majore privind TVA de la 1 ianuarie 2020"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Articole similare

10Apr2020

Pastrarea si arhivarea documentelor

de Anca Ivanov valabil la 10 Apr 2020
13Sep2019

Aplicarea stampilei pe ordine de deplasare

de Alina Elena valabil la 13 Sep 2019
22Apr2019

Aprovizionare bauturi. Situatii intocmire NIR

de Constanta Popa valabil la 22 Apr 2019
08Apr2019

Arhivarea documentelor in format electronic

de Olguta Crevelescu valabil la 08 Apr 2019
x