Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 9 Noiembrie 2025
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>



Arhivare electronica

valabil la 27 Oct 2025Conform legislatiei in vigoare!
Negoita Oana-Maria Raspuns oferit de
Negoita Oana-Maria

Expert contabil

Intrebare: Societatea doreste ca documentele legate de gestiune, precum notele de transfer, bonurile de consum si notele de intrare-receptie, sa nu mai fie tiparite fizic si arhivate, ci sa fie generate direct din programul de contabilitate, in caz de control. Se poate acest lucru? Daca da, aceste documente trebuie obligatoriu generate in format electronic (PDF) din programul de contabilitate zilnic sau la finalul fiecarei luni si semnate electronic, sau este suficient sa poata fi listate din program in cazul unui control? Ce inseamna mai concret arhiva electronica a societatii in contextul legii? Arhivarea electronica trebuie mentionata in politicile contabile?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Platitoare TVA: Nu
Cod CAEN: 1623

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Fa-ti un CONT de TESTARE GRATUITA completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 27 oct 2025.

Informatii la zi oferite de expertii PortalContabilitate.ro -
cel mai cunoscut site de consultanta fiscal-contabila din Romania
 
Vrei sa vezi si tu TOATE Explicatiile, Intrebarile si Raspunsurile + Noutatile din lege?
 
Este foarte simplu! TESTEAZA GRATUIT! Completeaza formularul de mai jos:
- 125 de Experti iti stau la dispozitie + o Baza de Date cu 137.082 de intrebari si raspunsuri
- Vei gasi Legislatie la zi + Consultanta detaliata de la specialisti
Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului!
Conform cerintelor Regulamentului UE 679/2016 sunt de acord ca SC Rentrop & Straton S.R.L. sa colecteze si sa prelucreze datele din formular in scopuri comerciale.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Procedura de corectare a erorilor contabile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Procedura de corectare a erorilor contabile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Documente

04Nov2025

Plata achizitie teren in numele administratorului

de Vera Constantin valabil la 04 Nov 2025
Intrebare: In cazul in care societatea noastra a preluat (a cumparat) de la administratorul societatii o parcare si terenul aferent unui spatiu comercial, iar pentru intocmirea actelor (una dintre facturi emise de notariat) a fost emisa pe numele administratorului (vanzator) si achitata de catre societate, cum se poate recupera suma achitata de societate in numele administratorului? Mentionez ca societatea ...
30Oct2025

Documentele financiar contabile. Numerotare

de Munteanu Corneliu Stefan valabil la 30 Oct 2025
Intrebare: In decizia administratorului, de la inceputul anului, care sunt tipurile de documente carora ar trebui sa li se aloce o serie si numar?
28Oct2025

Acceptare documente justificative transmise prin e-mail

de Gina Popescu valabil la 28 Oct 2025
Intrebare: Societatea noastra beneficiaza de o multitudine de prestari de servicii de la diversi furnizori. Atunci cand acestia emit facturile, documentele justificative, cum ar fi devizul de lucrari sau procesul-verbal de receptie lucrari, sunt transmise prin e-mail, avand semnatura si stampila, iar noi, la randul nostru, le semnam.In cazul unui control, este necesar sa detinem aceste documente in ...
27Oct2025

Donatii ONG. Documente necesare

de Vera Constantin valabil la 27 Oct 2025
Intrebare: Ce documente se intocmesc in cazul donatiilor efectuate de o ONG in bunuri sau bani?
28Oct2025

Achizitie padure de la persoana fizica

de Gina Popescu valabil la 28 Oct 2025
Intrebare: O firma cu domeniul de activitate exploatare forestiera poate sa cumpere de la o persoana fizica o suprafata de padure, respectiv 2 ha, pe baza unui borderou de achizitie sau trebuie intocmit si un alt document?Firma a primit pentru aceasta suprafata de padure o factura de la o societate despre care a aflat ulterior ca este radiata, in momentul in care firma de contabilitate care ii tine ...
28Oct2025

PFA transport alternativ. Autoturism electric

de Vera Constantin valabil la 28 Oct 2025
Intrebare: In cazul unui PFA cu activitate pe platforma Bolt, care utilizeaza o masina electrica, daca alimentarea se face la domiciliu si nu la o statie de incarcare, cum se poate justifica aceasta cheltuiala in contabilitate? Mentionez ca factura de energie electrica este emisa pe numele persoanei fizice, iar locatia corespunde cu sediul social al PFA. Se poate justifica aceasta cheltuiala? Ce documente ...
x