Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 5 Februarie 2023
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

  • Subiectul saptamanii
  • situatii financiare lichidare
    S-a depus S1039 in 12.12.2022. Se face dizolvare cu lichidare simultana. Deci, lichidarea incepe din 12.12.2022. Se considera exercitiu financiar incepand cu data de 12.12.2022 si se incheie dupa terminarea lichidarii cu depunere S1039 ...
    mai mult

Arhivare electronica documente financiar-contabile

valabil la 13 Ian 2023Conform legislatiei in vigoare!
Anca Bilas Raspuns oferit de
Anca Bilas

Expert contabil si Consultant fiscal

Intrebare: O societate poate arhiva electronic documentele financiar-contabile (facturi, extrase bancare etc.)? Este nevoie de vreo acreditare in acest sens? In baza carei legislatii?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 11-50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 6201

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 13 ian 2023.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 103726 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

PFA sau SRL in 2023?

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "PFA sau SRL in 2023?"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Contabilitate

14Mar2022

Folosirea programului SAP. Balanta de verificare

de Mariana Prejbeanu valabil la 14 Mar 2022
Intrebare: Urmeaza sa schimbam programul de contabilitate, noul program fiind SAP. Balanta de verificare trebuie sa respecte anumite specificatii? De asemenea, in balanta de verificare trebuie sa avem reflectate atat conturile sintetice, cat si pe cele analitice? Aceasta trebuie sa contina contul nostru conform planului de conturi romanesc si denumirea acestuia? Trebuie sa existe totaluri ale fiecarei ...
06Feb2022

Decizia de numerotare documente

de Vera Constantin valabil la 06 Feb 2022
Intrebare: In cazul in care o societate isi schimba programul de contabilitate in timpul anului, este o problema din punctul de vedere al deciziei de numerotare a documentelor emise la inceputul anului, avand in vedere ca aceasta contine numerele documentelor cu care s-a inceput anul, conform vechiului program de contabilitate? Este in regula sa adaugam pe decizia de numerotare deja intocmita la inceputul ...
14Apr2019

Factura electronica. Decizia interna. Arhivarea

de Dana Hristu valabil la 14 Apr 2019
Intrebare: Dorim sa arhivam electronic facturile emise si le transmitem clientilor pe email. Din punct de vedere legislativ ce articol trebuia sa trecem pe factura astfel incat sa nu mai fie necesare stampila si semnatura? Este necesara o decizie?
13Oct2017

Obligatie intocmire NIR. Achizitie si dare in folosinta obiecte de inventar

de Simona Stanculescu valabil la 13 Oct 2017
Intrebare: Este obligatorie intocmirea notei de intrare si receptie la achizitia unor materiale sau bunuri care nu sunt revandute (de exemplu: plasele din plastic care sunt date gratuit cumparatorilor in magazin)? Societatea are cateva magazine in care se comercializeaza articole sportive si se achizitioneaza plase din plastic de o valoare destul de mare. Este necesar sa intocmim NIR si bon de consum pentru ...
28Aug2017

Arhivare documente fiscal-contabile. Implicatii OMFP 2634/2015

de Elena Garofil valabil la 28 Aug 2017
Intrebare: Privitor la arhivarea documentelor pe cati ani se arhiveaza urmatoarele documente:1. Aviz de insotire Marfa2. Facturi de vanzare3. Registru de casa4. Monetare5. Raport de gestiune zilnic6. Chitante?
03Feb2016

Arhivarea documentelor financiar-contabile. Aspecte diverse

de Constanta Popa valabil la 03 Feb 2016
Intrebare: Arhivarea documentelor contabile se poate efectua impreuna cu alte documente din firma? Este obligatoriu ca arhivarea documentelor contabile sa fie efectuata la sediul social al firmei? Este obligatoriu ca arhivarea documentelor contabile sa fie efectuata intr-un spatiu dedicat doar pentru arhivarea documentelor contabile? Cine are acces la arhiva departamentului de contabilitate?
x