Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 16 Martie 2025
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>



  • Subiectul saptamanii
  • Leasing financiar valuta
    Am rugamintea sa ma ajutati cu monografia contabila pentru leasingul in valuta tinand cont de scadentarul anexat si de primele 2 facturi emise: cea de avans si prima rata. As avea nevoie de inregistrarea imobilizarii si inregistrarea celor ...
    mai mult

Automatizarea deconturilor si ordinelor de deplasare

valabil la 06 Mar 2025Conform legislatiei in vigoare!
Liviu Sapunaru Raspuns oferit de
Liviu Sapunaru

Consultant fiscal, Expert Contabil, Practician in Insolventa

Intrebare: Semnarea deconturilor si ordinelor de deplasare mai este obligatorie? In cazul in care dorim sa automatizam procesul de decontare cheltuieli si sa pastram deconturile electronic cu ajutorul unei aplicatii care le arhiveaza in cloud, in opinia dvs., trebuie integrata neaparat o forma de semnatura?

Tip societate: S.A.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 6511

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Fa-ti un CONT de TESTARE GRATUITA completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 06 mar 2025.

Informatii la zi oferite de expertii PortalContabilitate.ro -
cel mai cunoscut site de consultanta fiscal-contabila din Romania
 
Vrei sa vezi si tu TOATE Explicatiile, Intrebarile si Raspunsurile + Noutatile din lege?
 
Este foarte simplu! TESTEAZA GRATUIT! Completeaza formularul de mai jos:
- 125 de Experti iti stau la dispozitie + o Baza de Date cu 137.082 de intrebari si raspunsuri
- Vei gasi Legislatie la zi + Consultanta detaliata de la specialisti
Completeaza formularul si TESTEAZA GRATUIT - Beneficiaza de oferta noastra speciala
Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului!
Conform cerintelor Regulamentului UE 679/2016 sunt de acord ca SC Rentrop & Straton S.R.L. sa colecteze si sa prelucreze datele din formular in scopuri comerciale.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Procedura de corectare a erorilor contabile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Procedura de corectare a erorilor contabile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Documente

06Mar2025

Decontare cheltuieli de deplasare

de Elena Garofil valabil la 06 Mar 2025
Intrebare: Am un angajat, agent de vanzari, al carui loc de munca in contractul de munca este declarat la sediul din Bucuresti, dar el locuieste in Iasi si isi desfasoara activitatea, respectiv efectueaza deplasari in zona Moldovei (Iasi, Suceava, Botosani, Vaslui etc.). Pentru cheltuielile efectuate in cadrul deplasarilor in orasul Iasi, trebuie intocmit ordin de deplasare, avand in vedere ca locul sau ...
28Feb2025

Cheltuieli de protocol. Tratamentul fiscal din punctul de vedere al TVA si al impozitului pe profit

de Andreea Paunoiu valabil la 28 Feb 2025
Intrebare: Societatea achizitioneaza 100 de carti care urmeaza a fi oferite partenerilor de afaceri (catalog opere de arta, carti pentru copii etc). Pretul pe bucata variaza intre 50 si 300 euro fara TVA. Se poate inregistra ca protocol? Este nevoie sa facem dovada predarii materialelor catre parteneri si ce documente trebuie intocmite? Care este tratamentul fiscal din punctul de vedere al TVA si al ...
27Feb2025

Inregistrari contabile amenajare spatiu. Politici contabile

de Elena Popescu valabil la 27 Feb 2025
Intrebare: O societate efectueaza amenajari pentru spatiul in care isi va desfasura activitatea de cabinet medical. In anul 2024, cheltuielile aferente acestor lucrari au fost contabilizate direct pe costuri, fara a se intocmi NIR, bon de consum si fara a fi inregistrate in contul 231 (Amenajari in curs). Spatiul este inchiriat.Administratorul doreste ca si in 2025, pana la finalizarea receptiei finale, ...
26Feb2025

Activitate de curierat. Deductibilitate cheltuieli si tva la autoturism utilizat

de Mariana Prejbeanu valabil la 26 Feb 2025
Intrebare: O SRL, cu codul CAEN 5320, utilizeaza in activitatea de curierat, pe baza unui contract de colaborare cu firma Cargus, un autoturism (duba) Mercedes Vito, cu masa totala maxima autorizata sub 3.500 kg si 2 locuri. Autoturismul este folosit ocazional si in interes personal.Pentru deductibilitatea integrala a cheltuielilor cu autoturismul (combustibil, reparatii etc.), este necesara intocmirea ...
24Feb2025

Documente justificative servicii de transport

de Anca Bilas valabil la 24 Feb 2025
Intrebare: Societatea noastra are incheiat un contract de prestari servicii transport bunuri cu o firma care efectueaza transporturi de bunuri in interiorul tarii. In contract sunt mentionate distanta curselor (de la punctul A la punctul B) si pretul cursei. Aceasta din urma emite factura pentru fiecare cursa efectuata.Ce documente sunt necesare in spatele facturii? Am nevoie de comanda de transport ...
24Feb2025

Achizitii servicii de avocatura. Tratament contabil TVA si cheltuieli

de Ionut Jinga valabil la 24 Feb 2025
Intrebare: In cazul in care un avocat imi presteaza un serviciu in luna ianuarie 2025, pana la ce data este obligat sa-mi emita factura aferenta serviciului prestat? Ce implica faptul ca factura este emisa de furnizorul respectiv cu data de 20.02.2025, dar pe factura scrie la explicatie - serviciu prestat pentru luna ianuarie 2025 conform contract? Cheltuiala am inregistrat o la luna ianuarie 2025, iar TVA ...
x