Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 30 Mai 2023
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Autorizare activitate. Codul CAEN 821

valabil la 08 Mai 2023Conform legislatiei in vigoare!
Anca Ardelean Raspuns oferit de
Anca Ardelean

Consultant fiscal judiciar, membru CCF

Intrebare: In conditiile in care dorim introducerea in actul constitutiv al societatii codurile CAEN "Activitati de secretariat si servicii suport" (821), mai sunt necesare alte autorizari sau acorduri din partea altor autoritati (primarie, Ministerul Muncii etc.)? Daca da, ce documente sunt necesare in acest sens?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 11-50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 3511

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 08 mai 2023.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 108311 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

PFA sau SRL in 2023?

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "PFA sau SRL in 2023?"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Documente

26Mai2023

Bunuri primite gratuit pentru activitatea PFA

de Vera Constantin valabil la 26 Mai 2023
Intrebare: O persoana fizica autorizata desfasoara activitate de creatie artistica (titularul picteaza icoane, tablouri, creeaza rame foto, casete bijuterii, martisoare, decoratiuni etc.) pe care apoi le vinde catre persoane fizice in cadrul targurilor organizate de primarii sau muzee de arta populara. 1. Pentru realizarea produselor sus mentionate persoana fizica autorizata primeste gratuit de la ...
19Mai2023

Documente de decontare cheltuieli ochelari de vedere

de Elena Garofil valabil la 19 Mai 2023
Intrebare: Ce documente trebuie sa prezinte salariatul pentru decontarea ochelarilor de vedere? Este necesara si reteta prescrisa de medicul specialist?
13Mai2023

Transfer de fonduri intre firme

de Anca Ivanov valabil la 13 Mai 2023
Intrebare: O firma primeste notificare in vederea executarii conturilor bancare de catre un furnizor (o hotarare judecatoreasca definitiva si irevocabila). Pentru a evita acest lucru, reuseste sa transferele sumele din banca in contul altei firme administrata de aceeasi persoana. Cea de-a doua firma nu reuseste pana la sfarsitul lunii (din diverse motive) sa returneze banii.Care ar fi documentele ...
29Apr2023

Perioada de pastrare documente justificative in contabilitate

de Anca Bilas valabil la 29 Apr 2023
Intrebare: Exista actualizari ale legislatiei privind arhivarea documentelor financiar contabile? Cum trebuie facuta, cat timp trebuie pastrate documentele in format fizic/electronic etc.?
26Mar2023

Primire la practica studenti

de Anca Bilas valabil la 26 Mar 2023
Intrebare: O studenta la facultatea de Business din cadrul UBB Cluj are obligatia de a desfasura practica la o societate comerciala. Societatea comerciala care o primeste pentru realizarea activitatii practice ar dori sa stie urmatoarele:1. Primirea in activitatea proprie se face pe baza unor documente emise de Institutia de invatamant superior? 2. Institutia de invatamant superior stabileste ...
19Mar2023

Reconstituirea documentelor

de Anca Ivanov valabil la 19 Mar 2023
Intrebare: O societatea X are furnizori neachitati din motivul "lipsa document de plata", plata efectuandu-se printr-o firma intermediara de curierat. Furnizorul Y de la care s-a achizitionat nu poate sa emita o copie a chitantei, intruncat lucreaza prin intermediar. Firma de curierat nu doreste sa auda solicitarea duplicatelor. Nu avem nicio sansa sa primim, desi acestea au fost solicitate. Fisa de ...
x