Bunuri trimise din Franta pentru incorporare in produsul finit. e-Transport

Deocamdata, a fost vorba de cateva produse de valoare mica (care nu au fost insotite de niciun document). Urmeaza sa se trimita si piese de valoare mai mare, pentru care va fi necesara obtinerea codului UIT al firmei A, pentru a nu avea probleme la transportul din vama catre sediul societatii.
1. Daca firma B cumpara aceste accesorii/subansamble si le trimite firmei A in vederea asamblarii, ce documente trebuie intocmite astfel incat sa se faca dovada provenientei acestor bunuri?
2. Este suficient un contract de custodie?
3. Daca este necesara obtinerea codului UIT, ce document este necesar pe durata transportului, avand in vedere ca aceste bunuri nu se factureaza?
Mentionam ca firma A va factura doar manopera pentru aceste subansamble.
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Fa-ti un CONT de TESTARE GRATUITA completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)
Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 14 oct 2025.
cel mai cunoscut site de consultanta fiscal-contabila din Romania
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Newsletter portalcontabilitate.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Procedura de corectare a erorilor contabile"!

Un produs marca 