Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 17 Iulie 2025
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>



Cazare pentru angajati straini

valabil la 20 Iun 2025Conform legislatiei in vigoare!
Negoita Oana-Maria Raspuns oferit de
Negoita Oana-Maria

Expert contabil

Intrebare: Societatea noastra va angaja 4 muncitori straini (din Cairo). Pentru acesti muncitori, cade in sarcina noastra asigurarea cazarii, iar in acest scop vom inchiria un apartament.

Cine trebuie sa plateasca impozitul pe venit in valoare de 10%: societatea care inchiriaza sau proprietarul? Pentru acesti muncitori avem o serie de cheltuieli in vederea dotarii apartamentului cu un minim necesar, respectiv o canapea (apartamentul avand 3 paturi, iar muncitorii fiind in numar de 4), tacamuri si lenjerii. Aceste cheltuieli sunt deductibile? Le putem efectua pe societate?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 11-50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4210

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Fa-ti un CONT de TESTARE GRATUITA completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 20 iun 2025.

Informatii la zi oferite de expertii PortalContabilitate.ro -
cel mai cunoscut site de consultanta fiscal-contabila din Romania
 
Vrei sa vezi si tu TOATE Explicatiile, Intrebarile si Raspunsurile + Noutatile din lege?
 
Este foarte simplu! TESTEAZA GRATUIT! Completeaza formularul de mai jos:
- 125 de Experti iti stau la dispozitie + o Baza de Date cu 137.082 de intrebari si raspunsuri
- Vei gasi Legislatie la zi + Consultanta detaliata de la specialisti
Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului!
Conform cerintelor Regulamentului UE 679/2016 sunt de acord ca SC Rentrop & Straton S.R.L. sa colecteze si sa prelucreze datele din formular in scopuri comerciale.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Procedura de corectare a erorilor contabile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Procedura de corectare a erorilor contabile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Taxe locale

27Iun2025

Tratamentul fiscal al impozitului aferent vanzarii terenurilor agricole extravilane pozitia 162 in D100. Completare B900

de Nicolae Liviu valabil la 27 Iun 2025
Intrebare: Suntem un birou notarial si pentru luna iunie trebuie sa depunem la finante declaratia 100, cu pozitia 162 Impozit pe veniturile din instrainarea prin vanzare a terenurilor agricole situate in extravilan.Trebuie sa completam si declaratia 700 pentru a inscrie aceasta obligatie in vectorul fiscal? Pana acum am declarat in declaratia 100 doar la pozitia 620 Impozit pe venitul din ...
05Iun2025

Deductibilitate cheltuieli sediu secundar in apartament

de Vera Constantin valabil la 05 Iun 2025
Intrebare: O firma detine un sediu social intr-un sector al Bucurestiului si doreste sa deschida un punct de lucru intr-un alt sector, prin inchirierea unui apartament intr-un ansamblu rezidential.Care sunt obligatiile declarative si ce implicatii fiscale exista (deducerea chiriei, utilitatilor) in urmatoarele variante:1. La ONRC se declara punctul de lucru fara activitate;2. La ONRC se declara punctul ...
20Mai2025

Lucrari de amenajare spatiu inchiriat. Impozit pe constructii.

de Elena Garofil valabil la 20 Mai 2025
Intrebare: La inchirierea unor spatii comerciale, pe parcursul derularii contractelor de inchiriere au fost efectuate lucrari usoare de amenajare, constand in zugravit, inlocuit parchet, inlocuit corpuri de iluminat etc. Aceste cheltuieli au fost inregistrate in contul 212 si amortizate pe durata contractelor de inchiriere, care ulterior au fost prelungite, sumele respective fiind pastrate in evidenta ...
16Mai2025

Completare declaratie unica in cazul veniturilor din cedarea folosintei bunurilor

de Anca Bilas valabil la 16 Mai 2025
Intrebare: Unde se trece in declaratia unica veniturile din chirii (chirie cu persoana juridica) si oprit impozit retinere la sursa?
09Mai2025

Impozit amenajari

de Gabi Popescu valabil la 09 Mai 2025
Intrebare: Care este opinia dumneavoastra privind tratamentul fiscal al amenajarilor efectuate intr-o cladire de birouri, realizate de proprietar in beneficiul chiriasilor, in ceea ce priveste impozitul pe constructii (cota de 0,5%)? Amenajarile constau in finisaje, compartimentari interioare, instalatii electrice si HVAC. Din perspectiva proprietarului, exista doua abordari posibile:1. Amenajarile sunt ...
26Mar2025

Servicii de paza. Salariati cu activitati la terti

de Vera Constantin valabil la 26 Mar 2025
Intrebare: Firma noastra are ca activitate prestarea de servicii de paza si va semna un contract cu o companie din alt judet pentru prestarea serviciilor de paza. Avand in vedere ca avem autorizate codurile CAEN la Registrul Comertului pentru activitati desfasurate la terti, nu avem obligatia de a deschide un punct de lucru acolo.Intrebarile mele sunt urmatoarele:1. Impozitul pe veniturile din salarii ...
x