Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 24 Martie 2023
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Cheltuiala aferenta anilor precedenti

valabil la 28 Feb 2023Conform legislatiei in vigoare!
Anca Bilas Raspuns oferit de
Anca Bilas

Expert contabil si Consultant fiscal

Intrebare: In anul 2013 s-a realizat un studiu de fezabilitate aferent unui proiect. Suma a fost inregistrata in contul 231. In anul 2022 proiectul nu a fost realizat decat in proportie de 80% si in urma unui control ni s-a sugerat sa inregistram aceasta suma in contul 6588.

Suma trebuia inregistrata in contul 1174?

Tip societate: S.A.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 3530

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 28 feb 2023.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 105870 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

PFA sau SRL in 2023?

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "PFA sau SRL in 2023?"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Imobilizari

19Ian2023

Capitalizare dobanzi in costul unui utilaj

de Anca Bilas valabil la 19 Ian 2023
Intrebare: Cheltuiala cu dobanda aferenta unui credit pentru investitii pe fonduri europene este corect sa fie inclusa in costul unui mijloc fix in valoare totala de 225.000 euro? Plata avansului (40%) pentru utilaj s-a efectuat in 25.03.2022 si din cauza conditiilor actuale (razboi si lipsa materiilor prime pentru instalatia de automatizare), termenul de livrare s-a decalat si l-am primit in data de ...
31Aug2022

Microintreprindere. Incetare contract de inchiriere. Aspecte diverse

de Mariana Prejbeanu valabil la 31 Aug 2022
Intrebare: O firma este microintreprindere si va continua in anul 2023, deoarece nu va depasi plafonul de 1.000.000 euro.Firma detine un imobil (hala) care este inchiriata pana la 31.12.2022. Chiriasul ne-a anuntat intentia de a nu mai continua sa inchirieze imobilul incepand cu 01.01.2023. In prezent firma face eforturi sa caute un alt chirias pentru acest imobil. Daca in cursul anului 2023 si 2024 nu ...
18Dec2021

Update sistem SAP. Imobilizare necorporala sau cheltuiala a perioadei

de Anca Ardelean valabil la 18 Dec 2021
Intrebare: Avem un sistem informatic (SAP) care nu este al companiei. Se primeste factura de prestare servicii. Compania a deschis un punct de lucru si are nevoie de un update SAP/modificare in functie de necesitatea acelui punct de lucru. Acest update are o valoare de aproximativ 40.000 euro. Cum inregistrez acest update? Il pot trata ca un soft, sa il inregistrez pe imobilizare necorporala, chiar daca ...
23Aug2021

Costuri atribuibile unei imobilizari corporale

de Ionut Jinga valabil la 23 Aug 2021
Intrebare: Societatea primeste factura de la avocat reprezentand consiliere juridica privind achizitia in viitor a unui imobil. Serviciul este in baza contractului de consultanta juridica generala. Aceasta cheltuiala este a perioadei sau asteptam sa achizitionam imobilul ca sa afecteze valoarea acestuia?
24Apr2021

Deductibilitate cheltuiala cont 6583

de Vera Constantin valabil la 24 Apr 2021
Intrebare: In luna martie 2021 conducerea a decis sa vanda un autoturism care inca nu este amortizat integral:Valoare contabila = 103.59.20 (am capitalizat 50% din valoare tva in mijlocul fix)Durata de amortizare = 48 luniValoare amortizata = 85.882,67Valoare ramasa = 17.176,4Pret de vanzare fara tva = 22.000 lei Valoare ramasa a mers in contul 6583. Din punct de vedere fiscal, aceasta ...
21Oct2020

Amenajari spatii proprii. Inchiriere si deducere TVA

de Olguta Crevelescu valabil la 21 Oct 2020
Intrebare: Societatea noastra detine un spatiu la parterul unui bloc, pe care l-a inchiriat unei alte persoane juridice. Dupa o perioada, societatea noastra a hotarat inlocuirea usilor si a ferestrelor cu altele din termopan, asa cum rezulta din factura atasata. Aceasta achizitie va fi suportata integral de societatea noastra.Investitia efectuata cu factura atasata este o cheltuiala curenta sau ...
x