X

Autentificare cont

Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 26 Mai 2019
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis

Cheltuieli cu amenajarea de spatii inchiriate. Monografie contabila

Anca Ivanov Raspuns oferit de
Anca Ivanov
Expert contabil
Intrebare: Avem un spatiu inchiriat de la o persoana juridica pentru activitatea de productie. Conform contractului, la acest spatiu s-au efectuat lucrari de reparatii (placare cu gresie, inlocuire tamplarie, varuit etc) suportate financiar de catre firma noastra, urmand ca ulterior sa refacturam aceste cheltuieli catre proprietarul spatiului. Valoarea cu recuperarea acestor cheltuieli de reparatii sa se compenseze cu valoarea chiriei lunare rezulta ca durata vreo 7 ani.
Pe factura emisa trecem drept explicatie "recuperare cheltuieli cu reparatii la spatiul inchiriat, conform contractului"?
Pe ce cont inregistram aceasta factura cu recuperarea costurilor? In contabilitatea noastra toate aceste cheltuieli s-au inregistrat in contul 212 urmand sa se amortizeze pe perioada contractului de inchiriere care este de 10 ani.
Se poate face inregistrare pe 472 si mai apoi concomitent cu amortizarea sa inregistram si venitul? Care cont de venituri?
Putem inregistra aceste cheltuieli direct pe contul 628 si mai apoi inregistram in contul 7588 recuperarea cheltuielilor?
Cum facem compensarea lunara a sumelor datorate reciproc, la nivelul chiriei lunare, care este mai mica? Trebuie utilizate formulare speciale de compensare, emise de Impremeria Nationala? Vom emite luna de luna astfel de formulare?

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 71152 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.

Inregistreaza-te sau completeaza campurile de login pentru a avea acces la raspunsul articolului
Cheltuieli cu amenajarea de spatii inchiriate. Monografie contabila

SMS
ACCES INSTANT la intrebare si raspuns platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea care prezinta interes pentru dvs. platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasati butonul alaturat "Plateste prin SMS" si urmariti instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, veti putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Modificari fiscale 2019

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Modificari fiscale 2019"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Articole similare

24Mai2019

Contract de consultanta. Facturare avans

de Anca Ivanov valabil la 24 Mai 2019
03Mai2019

Monografie contabila achizitie laptop. Reduceri comerciale

de Gabi Popescu valabil la 03 Mai 2019
x