Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 25 Septembrie 2022
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Cheltuieli de cazare, masa si transport

valabil la 12 Aug 2021
Anca Ardelean Raspuns oferit de
Anca Ardelean

Consultant fiscal judiciar, membru CCF

Intrebare: Cheltuiala de cazare, masa si transport ale prestatorului de servicii, in baza contractului incheiat intre parti se suporta de catre societatea noastra, beneficiara serviciilor de consultanta (tehnica, management, instruire personal). Documentele justificative sunt emise pe societatea noastra, nu refacturam aceste cheltuieli catre prestator, conform intelegerii contractuale.

1. Cum tratam din punct de vedere fiscal aceste cheltuieli in situatia in care beneficiarul se obliga prin contract sa suporte aceste cheltuieli? Care sunt documentele justificative si monografia contabila?
2. Cum tratam din punct de vedere fiscal aceste cheltuieli in situatia in care prestatorul accepta refacturarea costurilor?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 1071

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 12 aug 2021.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 98948 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

PFA sau SRL in 2023?

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "PFA sau SRL in 2023?"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Cheltuieli

24Sep2022

Pensii facultative si asigurari de sanatate

de Gabi Popescu valabil la 24 Sep 2022
Intrebare: O societate comerciala doreste sa suporte pentru angajatul sau abonamentul privat de sanatate sub plafonul de 400 euro/an si o polita de pensie facultativa de pana la 400 euro/an. Angajatul are si el incheiata o polita de asigurare de sanatate pe care o achita el, pentru care solicita sa beneficieze de deducere la calculul impozitului pe venit, precum si o polita de pensie facultativa.1. ...
22Sep2022

Inregistrare cheltuieli cu intretinere spatiu

de Elena Garofil valabil la 22 Sep 2022
Intrebare: Am un spatiu subinchiriat in care functionam. Mi se factureaza chirie, dar si cheltuieli intretinere conform anexa, luna de luna, pe facturi diferite. Care este contul pentru cheltuielile cu intretinerea?
22Sep2022

Cheltuieli accesorii

de Elena Garofil valabil la 22 Sep 2022
Intrebare: O societate are codul CAEN principal "Servicii de publicitate". Este platitoare de impozit pe profit. Are 30 de salariati si organizeaza pentru clientii firmei diverse evenimente in tara in scop publicitar, pe langa serviciile de publicitate clasice oferite. In scopul organizarii evenimenului sunt 3-4 salariati care se deplaseaza si primesc diurna legala de 50 lei/zi, transport si cazare. ...
23Sep2022

Petrecere organizata pentru angajati, familiile angajatilor si pentru colaboratori

de Olguta Crevelescu valabil la 23 Sep 2022
Intrebare: Ce cheltuieli pot fi deductibile in cazul in care firma doreste sa organizeze o petrecere pentru angajati, copii angajatilor si colaboratori incluzand mancare, bautura, muzica si diferite jocuri interactive pentru copiii si adulti?
17Sep2022

Cheltuieli ulterioare in legatura cu o imobilizare corporala

de Anca Ivanov valabil la 17 Sep 2022
Intrebare: S-au facut modernizari la o cladire din patrimoniul firmei si s-au folosit materiale de constructii de la un alt punct de lucru al firmei, materiale care au fost inregistrate initial ca marfuri. Cum se face iesirea materialelor din depozitul de marfuri? Fiind vorba de o suma de aprox. 15.000 lei (fara TVA) se poate considera o investitie sau cheltuieli de intretinere dat fiind faptul ca aceste ...
13Sep2022

Achizitii produse nelegate de activitatea societatii

de Bajan Camelia valabil la 13 Sep 2022
Intrebare: 1. O societate comerciala desfasoara activitatea de prestari servicii design interior. In cursul lunii se primesc documente (in principiu bonuri fiscale) cu masa servita cu clientii sau potentialii clienti. In baza referatului de decont se incadreaza aceste cheltuieli la cheltuieli de protocol. Este corect? Cum inregistrez documentele pentru servirea mesei de catre cei 2 angajati? Este o situatie ...
x