Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 29 Aprilie 2025
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>



Clasificare contract de inchiriere. Leasing operational

valabil la 30 Mar 2025Conform legislatiei in vigoare!
Negoita Oana-Maria Raspuns oferit de
Negoita Oana-Maria

Expert contabil

Intrebare: O clinica medicala are un contract de inchiriere pe echipamente. In contract este prevazuta o clauza prin care, dupa plata tuturor facturilor de chirie, echipamentele vor fi facturate catre clinica cu valoare zero.

Primele doua facturi au avut valori mai mari fata de celelalte care au urmat, cu mentiunea avans, insa restul sunt cu chirie echipament, desi firma furnizoare confirma ca si acele doua facturi sunt tot de chirie.

Va rog sa ne transmiteti monografia contabila de inregistrare a facturilor, daca vor fi tratate ca avans sau chirie, si cum vom inregistra la finalul contractului de inchiriere intrarea in proprietate a echipamentului.

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Platitoare TVA: Nu
Cod CAEN: 8622

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Fa-ti un CONT de TESTARE GRATUITA completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 30 mar 2025.

Informatii la zi oferite de expertii PortalContabilitate.ro -
cel mai cunoscut site de consultanta fiscal-contabila din Romania
 
Vrei sa vezi si tu TOATE Explicatiile, Intrebarile si Raspunsurile + Noutatile din lege?
 
Este foarte simplu! TESTEAZA GRATUIT! Completeaza formularul de mai jos:
- 125 de Experti iti stau la dispozitie + o Baza de Date cu 137.082 de intrebari si raspunsuri
- Vei gasi Legislatie la zi + Consultanta detaliata de la specialisti
Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului!
Conform cerintelor Regulamentului UE 679/2016 sunt de acord ca SC Rentrop & Straton S.R.L. sa colecteze si sa prelucreze datele din formular in scopuri comerciale.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Procedura de corectare a erorilor contabile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Procedura de corectare a erorilor contabile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Mijloace fixe

21Apr2025

Inregistrare achizitie autoturism

de Elena Garofil valabil la 21 Apr 2025
Intrebare: Am achizitionat un autoturism nou din tara cu plata integrala prin banca.Va rog sa imi dati monografia contabila pentru inregistrarea acestuia, avand in vedere ca factura contine si TVA.
17Apr2025

Scoatere din gestiune autoturism

de Mihaela Corneanu valabil la 17 Apr 2025
Intrebare: O societate a cumparat un autoturism in valoare de 255.000 lei. Acum doreste vanzarea lui la pretul de 170.000 lei. Autoturismul nu se amortizeaza integral, ci doar in limita a 1500 lei/luna. Valoarea amortizata este 49.500 lei. Rest de amortizat = 58.500 lei.Care este monografia contabila de scoatere din gestiune si de vanzare a acestui autovehicul?
12Apr2025

Achizitie stand expo

de Stan Cosmina valabil la 12 Apr 2025
Intrebare: In ce categorie din catalogul mijloacelor fixe as putea sa incadrez achizitia unui stand expo Orson, valoare fara TVA 15.225,07 lei, detalii mai jos:STAND EXPO ORSONStand pentru un spatiu expozitional cu 2 laturi deschise, compus din:Perete drept, 3 x 2,3 m (L x h), personalizat 1 fata 1 bucataPerete drept, 2,5 x 2,3 m (L x h), personalizat 1 fata 1 bucataPerete 3D, 2 x 3 m (L x h), ...
11Apr2025

Tratamentul contabil al investitiilor in instalatii de racordare predate operatorului de retea

de Liviu Sapunaru valabil la 11 Apr 2025
Intrebare: Societatea a a achitat toate costurile privind executia lucrarilor de constructie aferente investitiei extindere linie electrica subterana, racordare la reteaua electrica de distributie a obiectivului depozit apartinand societatii a.Avem urmatoarele documente:1.Proces verbal de receptie la terminare a lucrarilor nr. ...../2024, in care valoarea finala a lucrarilor executate este 855.782,84 lei ...
07Apr2025

Achizitie container pentru birou. Impozite locale

de Diana Ioana Tabara valabil la 07 Apr 2025
Intrebare: O societate comerciala are in proprietate o cladire din beton utilizata ca depozit pentru marfuri, cu o valoare de inventar de 5.800.000 lei, cladire pentru care firma plateste impozit la finantele locale. Societatea doreste sa achizitioneze un container de dimensiuni 6 x 2,4 x 2,7 m, in valoare de 28.000 lei fara TVA, cu peretii din panouri sandwich, cu o usa si doua feronerie, iar planseul este ...
02Apr2025

Taxa pe constructii speciale/taxa de stalp

de Radu Otilia valabil la 02 Apr 2025
Intrebare: Suntem o societate de transport si logistica care a inchiriat un depozit in care isi desfasoara activitatea de depozitare si manipulare a marfii pentru clientii sai. Va rog sa-mi spuneti daca avem obligatia declararii si platii taxei pe stalp, avand in vedere ca, la data de 31.12.2024, in evidentele noastre, in grupa de constructii, avem rampe de depozit si panouri fotovoltaice. Asa cum am ...
x