Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 19 Aprilie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

  • Calendar fiscal
  •   « Aprilie 2024 »  
    D L M M J V S
    15
    1011 12 13 
    14 1516 17 18 19 20 
    21 2223 24 2526 27 
    2829 30
TVA, facilitati si raspunderea contabilului [14 sept. 2023]

45 spete pentru codul CAEN 4772

25Mar2023

Raportare achizitie intracomunitara de bunuri in sistemul VIES

de Amelia Dumitras valabil la 25 Mar 2023
Intrebare: Societatea noastra face achizitii intracomunitare de bunuri din Germania de la o firma cu cod valid de TVA. Firma respectiva are cod valid de TVA si in Slovacia. Pe facturile pe care scrie codul de TVA din Slovacia scrie ca livrarea se face din depozitul din Slovacia. Transportul marfii se face cu DHL. Transportatorul nu lasa la beneficiar (societatea noastra) niciun document, doar pe baxuri are ...
24Feb2023

CIM cu timp partial. Calcul plafon neimpozabil lunar

de Nicolae Liviu valabil la 24 Feb 2023
Intrebare: Societatea are si un salariat cu contract cu timp partial, 1 ora/saptamana, care are functia de baza la o alta societate, avand un salariu lunar de incadrare de 200 lei.Pentru acest salariat societatea plateste asigurari de sanatate sub forma de abonament de servicii medicale suma de 54 lei/luna? La calculul incadrarii in plafonul de 33% din salariul de baza se ia in calcul si faptul ca este ...
09Sep2022

Depunere situatii financiare cu intarziere

de Daniela Manole valabil la 09 Sep 2022
Intrebare: In calitate de persoana imputernicita sa detin semnatura electronica si sa am acces in SPV am primit, in data de 08.08.2022 o notificare de la ANAF referitor la situatiile financiare ale unei societati comerciale, nedepuse pentru anii 2020 si 2021. Termenul de conformare mentionat in notificare era de 15 zile de la primirea notificarii. Am intocmit situatiile financiare aferente anilor 2020 si ...
27Dec2021

Reducere pret de vanzare. Acordare reduceri comerciale. Inregistrari contabile

de Elena Garofil valabil la 27 Dec 2021
Intrebare: Societatea noastra este microintreprindere si platitoare de TVA. Are codul CAEN 4772 "Comert cu amanuntul al bunurilor de ocazie vandute prin magazine", mai explicit achizitioneaza marfa second-hand la kg in baxuri, bunuri care au fost folosite (obiecte de artizanat, casnice, obiecte electrice, bibelouri etc.) cu un pret de 10 lei/kg. O receptioneaza si comercializeaza ulterior tot la kg, la un ...
26Ian2021

Conditiile de mentinere a valabilitatii esalonarii

de Justinian Cucu valabil la 26 Ian 2021
Intrebare: O societate are obligatii fiscale neachitate a caror termen de plata s-a implinit dupa declararea starii de urgenta si de alerta. In data de 15 decembrie 2020 a depus cerere pentru esalonarea la plata a datoriilor fiscale scadente (conform prevederilor OUG 181/2020) pana la data de 25 noiembrie 2020. Decizia de esalonare la plata a avut primul termen de plata a ratei de esalonare la data de ...
09Sep2020

Concediu medical. Cumul de funcii. CIM incetat la unui dintre angajatori

de Nicolae Liviu valabil la 09 Sep 2020
Intrebare: Care este baza de calcul a indeminizatiei de asigurari sociale de sanatate pentru o salariata care este in concediu de sarcina si lauzie incepand cu data de 23.07.2020?In ultimele sase luni a avut 2 contracte active cu norma intreaga. Un contract de munca a incetat cu data de 31.05.2020, pentru care a prezentat adeverinta cu veniturile realizate. Pentru perioada in care a avut 2 contracte ...
22Oct2018

Leasing operational. Stornare facturi

de Gabi Popescu valabil la 22 Oct 2018
Intrebare: In lunile ianuarie si februarie am primit facturi pentru chirie conform contractului (aproximativ 3500 Euro + TVA). In luna martie se renegociaza contractul si se primeste act aditional pentru reducerea chiriei cu 100% incepand cu luna ianuarie 2018, conditia fiind sa ramanem in spatiul respectiv pana la 30.09.2018. Am primit factura de storno chirie ianuarie si februarie 2018. Incepand cu luna ...
15Mai2018

Facturare bunuri livrate. Microintreprindere

de Dana Hristu valabil la 15 Mai 2018
Intrebare: O microintreprindere neplatitoare de TVA livreaza catre o societate din Bulgaria marfuri in valoare de 80.000 lei. Cum va factura societatea din Romania aceasta operatiune? Care este baza legala?
22Sep2017

Inregistrarea rezultatului inspectiei fiscale

de Anca Ivanov valabil la 22 Sep 2017
Intrebare: In anul 2017, in urma controlului fiscal, s-au stabilit pentru perioda supusa controlului 2011-2016, urmatoarele obligatii: - plata TVA in suma de 100.000- plata impozit profit 75.000- plata impozit dividende 65.000.La data de 15.06.2017, societatea achita debitele stabilite de inspectia fiscala iar in luna 09.2017 se comunica cheltuielile acesorii pentru perioda 2011-15.06.2017 (dobanda ...
13Iun2016

Durata muncii redusa. CIM cu timp partial

de Gabriela Dita valabil la 13 Iun 2016
Intrebare: Daca un angajat lucreaza 10 ore pe zi, 3 zile pe saptamana, 30 ore pe saptamana, 120 ore norma lunii ce tip de contract individual de munca este cel mai potrivit ca durata timp de munca?
21Apr2016

Achizitie bilete de avion. TVA. Implicatii fiscale

de Dana Hristu valabil la 21 Apr 2016
TVA
Intrebare: O societate din Romania inregistrata in scopuri de TVA si in VIES a achizitionat on-line in luna ianuarie 2016 de la compania WIZZ AIR bilete de avion pe ruta Italia-Romania Factura a fost emisa de WIZZ AIR HUNGARY care si-a inscris pe factura un cod fiscal UE cu HU in fata si sub el acelasi cod dar cu terminatia 2-44 cod fiscal fara HU. Factura a fost emisa in euro si platita in lei. Cum ...
31Ian2016

Cota TVA. Servicii telefonie mobila

de Irina Coma valabil la 31 Ian 2016
Intrebare: Pentru un serviciu prestat in 2015, dar care se factureaza in 2016, cota corecta de TVA este 20% sau 24%? Societatea este prestatoare de servicii transmitere SMS telefonie mobila.
22Nov2014

Repaus saptamanal. Modalitate de acordare

de Rodica Mantescu valabil la 22 Nov 2014
Intrebare: Care dintre urmatoarele doua variante ale timpului de lucru este corecta pentru un program de lucru in care se lucreaza sambata si duminica:- salariatii lucreaza sambata si duminica si nu li se pot acorda doua zile consecutive libere, acordandu-le o zi si o zi (adica cand lucreaza sambata si duminica li se da liber vineri si luni) , -salariatii lucreaza o saptamana de luni pana duminica ...
04Feb2014

Fondul pentru mediu

de Dana Hristu valabil la 04 Feb 2014
Intrebare: Societatea desfasoara activ de comert inprop de 65% si activ de transp marfa de 35%.Bonurile de benzina sunt inregistrate 100% deductibil, deoarece am foaie de parcurs si facturez serv de transport pt alte firme.Trebuie sa declar si sa platesc taxa de mediu?
Pagina: 1234»
x