Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 9 Noiembrie 2025
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>



Comisie de inventariere

valabil la 13 Oct 2025Conform legislatiei in vigoare!
Vera Constantin Raspuns oferit de
Vera Constantin

Expert contabil

Intrebare: Va adresez o intrebare legata de inventarierea anuala a patrimoniului societatii pe care o reprezint. Problema apare la numirea personalului din comisii, intrucat personalul departamentului financiar contabilitate in scripte este detasat la o alta entitate din cadrul grupului.

Cat timp este detasat poate figura in decizia de inventariere a entitatii?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 3600

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Fa-ti un CONT de TESTARE GRATUITA completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 13 oct 2025.

Informatii la zi oferite de expertii PortalContabilitate.ro -
cel mai cunoscut site de consultanta fiscal-contabila din Romania
 
Vrei sa vezi si tu TOATE Explicatiile, Intrebarile si Raspunsurile + Noutatile din lege?
 
Este foarte simplu! TESTEAZA GRATUIT! Completeaza formularul de mai jos:
- 125 de Experti iti stau la dispozitie + o Baza de Date cu 137.082 de intrebari si raspunsuri
- Vei gasi Legislatie la zi + Consultanta detaliata de la specialisti
Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului!
Conform cerintelor Regulamentului UE 679/2016 sunt de acord ca SC Rentrop & Straton S.R.L. sa colecteze si sa prelucreze datele din formular in scopuri comerciale.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Procedura de corectare a erorilor contabile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Procedura de corectare a erorilor contabile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Contabilitate si monografii

05Oct2025

Inlocuire piese in perioada de garantie

de Vera Constantin valabil la 05 Oct 2025
Intrebare: Un autoturism Tesla, inregistrat ca mijloc fix in patrimoniul unei firme, aflat in perioada de garantie pentru piese de schimb si manopera, primeste asistenta din partea furnizorului. Tesla Motors Romania factureaza pe zero serviciile oferite ca si garantie (piesele inlocuite la cost si manopera aferenta inlocuirii lor, in valoare de 18.000 RON + TVA, conform datelor din factura fiscala sau nu?), ...
23Iul2025

Ajustare TVA la bunuri de capital

de Andreea Paunoiu valabil la 23 Iul 2025
Intrebare: O societate neplatitoare de TVA achizitioneaza in luna aprilie 2025, de la un furnizor din Romania, o masina pentru desfasurarea activitatii economice. Masina a fost inregistrata ca imobilizare in contul 2133. Incepand cu 01.05.2025, societatea devine platitoare de TVA in regim normal.Pentru masina aflata in patrimoniul societatii, se poate face ajustare de TVA in prima luna in care se depune ...
23Iun2025

Valorificare autoturism prin programul Rabla

de Ionut Jinga valabil la 23 Iun 2025
Intrebare: Avem un autoturism pe o fundatie, pe care il dam la Programul Rabla. Cu tichetul obtinut dorim sa cumparam un autoturism pe persoana fizica.Ce inregistrari contabile se fac in contabilitatea fundatiei pentru scoaterea din patrimoniu? Plateste fundatia impozit pentru subventia obtinuta prin tichet?
03Mai2025

Delegare. Detasare salariati in Germania

de Vera Constantin valabil la 03 Mai 2025
Intrebare: O societate din Romania, neplatitoare de TVA, incheie un contract de prestari servicii pentru reparatii auto cu o societate din Germania. Societatea din Romania va presta serviciile de reparatii pe teritoriul Germaniei, utilizand propriii salariati din Romania, care vor fi delegati intr-o prima etapa, urmand a fi detasati la firma din Germania dupa obtinerea formularului A1.1. Poate angajatul ...
06Nov2024

Vanzare bunuri din patrimoniul personal al unei persoane fizice catre o societate

de Radu Otilia valabil la 06 Nov 2024
Intrebare: Daca administratorul si asociatul unic au achizitionat echipamentele de la societate inainte de a dizolva voluntar societatea, iar acum doresc sa le vanda catre o alta societate printr-un contract de vanzare-cumparare incheiat intre persoana fizica si persoana juridica, au vreo obligatie de a plati impozite sau contributii? Mentionez ca bunurile sunt folosite si societatea cumparatoare nu este ...
x