Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 20 Aprilie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Compartimentare birouri cu sistem modular. Recunoasterea imobilizarilor

valabil la 16 Iul 2018
Olguta Crevelescu Raspuns oferit de
Olguta Crevelescu

Economist

Intrebare: Societatea realizeaza in luna iunie o compartimentare a spatiului de birouri aflat in proprietatea firmei unde isi desfasoara activitatea. Valoarea sistemului de compartimentare modulara interioara este de 20000 lei conform situatiei de lucrari si a facturii emise de furnizor. Acest sistem modular va putea fi demontat ulterior daca se va dori sau daca va fi necesar. Cum se inregistreaza in contabilitate valoarea lucrarii?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 11-50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4665

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 16 iul 2018.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 122850 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Contabilitate

05Apr2024

Utilitati facturate chiriasului

de Mariana Prejbeanu valabil la 05 Apr 2024
Intrebare: O societate inchiriaza un spatiu la o firma. Utilitatile i se factureaza la sfarsit de luna, in baza consumului efectuat de chirias.Daca societatea este platitoare de impozit pe venit, factura de utilitati emisa chiriasului intra in cifra de afaceri? Se aduna facturile de utilitati emise la cifra de afaceri trecuta in declaratia 112? Se calculeaza impozit pe venit la factura de utilitati ...
29Feb2024

Vanzare spatiu comercial. Tratament contabil si fiscal

de Ionut Jinga valabil la 29 Feb 2024
Intrebare: Societatea X a achizitionat in 2016 un spatiu comercial in valoare de 90.000 euro, achizitie scutita de tva. In 2024 societatea doreste sa vanda spatiul la pretul de 56.000 euro, pret de piata in urma evaluarii.Cum se va face vanzarea? Cu TVA sau fara TVA? Ce optiune folosesc? Ce note contabile fac?
06Dec2023

Subinchiriere spatiu. Aspecte contabile si fiscale

de Mariana Prejbeanu valabil la 06 Dec 2023
Intrebare: O SPARL A (societate profesionala de avocati cu raspundere limitata) cu codul caen 6910 inchiriaza un spatiu pentru sediul firmei A. In acelasi timp, doreste sa subinchirieze unei alte SPARL B o parte din spatiu.Care sunt conditiile pentru subinchirere atat pentru A, cat si pentru B? Firma A poate emite factura (cu TVA) de subinchiriere pe baza unui contract intre A si B? Mentionez ca firma A ...
13Nov2023

Inchidre PFI.Tratament fiscal patrimoniu ramas

de Dana Hristu valabil la 13 Nov 2023
Intrebare: La inchiderea unui PFA (profesie liberala), ce se intampla cu patrimoniul acestuia (imobilizari, obiecte de inventar)? Ce costuri ar decurge din aceasta operatiune?
23Aug2023

Subinchiriere spatiu. Monografie contabila

de Mariana Prejbeanu valabil la 23 Aug 2023
Intrebare: O societate platitoare de impozit pe profit, cu punct de lucru inchiriat cu contract de inchiriere, ce prevede subinchirierea acestuia cu cota de 33%, atat pentru chiria imobilului, cat si pentru utilitati, care ar fi abordarea corecta pentru inregistrarile contabile:1. Inregistram intreaga valoare a chiriei pe cheltuiala (612) si ulterior vom factura pe venit (706)? Aceeasi abordare si la ...
31Iul2023

Vanzare imobilizari

de Gabi Popescu valabil la 31 Iul 2023
Intrebare: In 2009 am cumparat 2 vile plus teren, vila 1 la valoarea de 242.100.71 si terenul aferent la valoarea de 174.369, iar vila 2 la valoarea de 378.282 si teren aferent la valoarea de 174.369. In luna aprilie s-a facut evaluare la vile si teren. Valoarea evaluarii ambelor vile = 1.505.710 si evaluare terenuri = 1.265. 820 ron.In luna mai 2023 s-a vandut cele 2 vile plus teren prin act de dare ...
x