Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 29 Martie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Completare facturi emise la punctul de lucru, informatii obligatorii si optionale

valabil la 24 Dec 2019
Amelia Dumitras Raspuns oferit de
Amelia Dumitras

Consultant fiscal

Intrebare: O societate comerciala cu obiect de activitate comertul cu amanuntul are la sediul social activitate de birou, activitatea de comert desfasurandu-se prin 3 magazine-puncte de lucru. Este obligatoriu sa se treaca pe facturi si adresele punctelor de lucru sau e suficienta doar adresa sediului social?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 11-50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: COMERT

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 24 dec 2019.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 121493 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Obligatiile persoanelor impozabile

02Mar2024

PFA. Subinchiriere spatiu inchiriat de la persoana fizica

de Mariana Prejbeanu valabil la 02 Mar 2024
Intrebare: O PFA platitoare de TVA are un spatiu inchiriat de la o persoana fizica prin contract de inchiriere.Subinchiriaza acest spatiu unui ONG pentru desfasurarea activitatilor ocazionale.Cum emite factura de chirie catre ONG, cu TVA? Daca da, trebuie sa depuna notificare privind optiunea de taxare la Anaf? Cum se trimite aceasta notificare, la ghiseu sau in spv? Ce se intampla daca a emis ...
16Ian2024

Bonurile fiscale care contin CUI-ul societatii si facturile simplificate in sistemul RO e-Factura

de Stan Cosmina valabil la 16 Ian 2024
Intrebare: In contextul aplicarii noilor prevederi legale privind transmiterea facturilor utilizand sistemul national privind factura electronica RO e-Factura, cum se procedeaza in cazul achizitionarii de materiale sau combustibili pentru auto ale companiei, cu valoare sub 100 euro, pentru care pana acum se solicita bon fiscal cu mentiunea CUI-ului pe acesta sau se emitea factura simplificata?
12Iul2023

Factura de energie electrica emisa de beneficiar in contul furnizorului

de Anca Bilas valabil la 12 Iul 2023
Intrebare: O societate are o autofactura intocmita de furnizorul de energie pentru energia electrica livrata. Pe factura este inscrisa TVA - taxare inversa, la coloana valoarea TVA este zero.Cum inregistram aceasta factura avand in vedere mentiunea de taxare inversa?
12Iul2023

Facturarea serviciilor de organizare a conferintelor

de Vera Constantin valabil la 12 Iul 2023
Intrebare: O societate comerciala X cu sediul in Romania este platitoare de tva. Are ca obiect de activitate organizarea de evenimente, la care participa persoane fizice si juridice din Romania. Participantii vor fi prezenti la conferinta fizic (prin prezenta in sala) sau online (pe o platforma pusa la dispozitie de firma din Romania care organizeaza conferinta). Pentru accesul la aceste evenimente se pun ...
27Iun2023

Facturare chirie cu TVA chirias nou

de Daniela Manole valabil la 27 Iun 2023
Intrebare: Firma a avut un contract de inchiriere de spatiu comercial. Firma a inchiriat un spatiu comercial unui chirias. Cand s-a semnat contractul de chirie in anul 2019 a depus o notificare la ANAF cu privire la taxarea chiriei cu TVA si ca atare am facturat chiria cu TVA.Acum ca s-a incheiat contractul de inchiriere, ce obligatii avem de declarata la ANAF in legatura cu notificarea efectuata in ...
16Iun2023

Vanzare sau inchiriere utilaj

de Olguta Crevelescu valabil la 16 Iun 2023
Intrebare: Societatea noastra a cumparat din UE un sistem medical, marfa a ajuns in Romania. Mai departe noi vindem/inchieriem acest sistem catre o firma din Cipru inregistrata in scopuri de TVA in tara ei. Aceasta companie vinde/inchiriaza acest sistem catre o firma din Romania. In tot acest timp, marfa nu a parasit tara. Societatea noastra are vreo obligatie declarativa? Dar societatea din Cipru?
x