Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 20 Aprilie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Constructie bloc apartamente. Evidentiere dotari cu electrocasnice

valabil la 18 Mai 2021
Vera Constantin Raspuns oferit de
Vera Constantin

Expert contabil

Intrebare: Societatea construieste 3 blocuri cu apartamente pentru locuit. Vor fi date in chirie dupa finalizarea lor. Materialele de constructii si tot ceea ce tine de constructii sunt inregistrate pe investiti in curs.

Cum procedez cu inregistrarea obiecte sanitare, paturi, saltele, electrocasnice? Nu toate au valori peste 2.800 lei pentru a intra la imobilizari.

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 3832

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 18 mai 2021.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 122853 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Amortizarea

14Apr2024

Amortizare. Autorizatie de constructie

de Mugur Durgheu valabil la 14 Apr 2024
Intrebare: Societatea noastra are in lucru o constructie complexa formata din mai multe obiecte (cladire/parcare/anexe). Se poate incepe calculul amortizarii dupa finalizarea unui obiect pe baza procesului verbal de receptie partiala a lucrarilor, semnat de beneficiar si de executant?
13Mar2024

Aspecte contabile si fiscale referitoare la amortizare si impozitele asociate terenului si cladirii in curs de demolare

de Liviu Sapunaru valabil la 13 Mar 2024
Intrebare: O SRL detine o cladire veche si terenul aferent inregistrate ca investitii imobiliare. Datorita stadiului in care se afla, nu sunt inchiriate, nu obtinem venituri, dar cladirea este amortizata contabil si fiscal de la data achizitiei, anul 2021 (contul 2815). S-a depus documentatia pentry avizele necesare demolarii partiale, reconstructiei si recompartimentarii spatiului, in vederea obtinerii mai ...
20Sep2023

Modernizare la spatiu inchiriat. Scutire de la plata chiriei

de Vera Constantin valabil la 20 Sep 2023
Intrebare: O societate infiintata in aprilie 2023 inchiriaza un spatiu pe o perioada de 10 ani. Chiriasul efectueaza lucrari de modernizare si reparatii in vederea desfasurarii activitatii de restaurant. Timp de 1 an este scutit de plata chiriei. Lucrarile efectuate se vor conta in 231 iar la final se consolideaza in mijloc fix cu amortizare pe 10 ani? Daca in luna iulie am intrari in contul 231 (este ...
25Apr2023

Amortizarea mijloacelor fixe neutilizate. Reglementari contabile si fiscale

de Carmen Adomnoaei valabil la 25 Apr 2023
Intrebare: Am o firma care a achizitionat mijloace fixe pe fonduri europene in 2021, amortizarea fiind calculata liniar pe 3 ani. A trecut perioada de monitorizare a proiectului, iar administratorul imi spune ca jumatate din aceste mijloace fixe nu sunt utilizate si doreste sa ii reduc amortizarea la 50% conform IAS 16 pentru a stabili valoarea corecta a acestora.In ce conditii se poate reconsidera ...
26Oct2021

Achizitie sau inchiriere utilaj de la o companie din UE

de Elena Garofil valabil la 26 Oct 2021
Intrebare: Firma mama din UE doreste sa ne puna la dispozitie utilaje care cresc capacitatea de productie din Romania, intr-un antrepozit fiscal.Cum este mai avantajos? Sa ni le revanda direct si sa le amortizam sau sa ne factureze chirie lunara?
18Sep2021

Renovare spatiu inchiriat de la o persoana fizica

de Ana Avram valabil la 18 Sep 2021
Intrebare: Pentru un spatiu inchiriat de la o persoana fizica, unde se fac renovari si cheltuieli cu spatiul respectiv, cum se contabilizeaza acestea la societatea care a inchiriat? In ce cont se evidentiaza in contabilitate renovarea si punerea in functiune a spatiului? Contractul de inchiriere este pe durata de 2 ani fara prelungire. Utilitatile (energie, gazul si apa) sunt pe numele proprietarului. Cum ...
x