Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 24 Martie 2023
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Contabilizare amenajare parcare

valabil la 01 Feb 2023Conform legislatiei in vigoare!
Anca Bilas Raspuns oferit de
Anca Bilas

Expert contabil si Consultant fiscal

Intrebare: Societatea noastra are in proprietate un teren. Am adus curentul la acest teren (cost 150.000 lei). Dorim sa decopertam acest teren si sa amenajam o parcare pentru autocamioane. Toate lucrarile le efectuam cu terti.

Cum este corect sa facem contabilizarea acestor lucrari de amenajare?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 11-50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4531

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 01 feb 2023.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 105870 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

PFA sau SRL in 2023?

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "PFA sau SRL in 2023?"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Imobilizari

21Dec2022

Proces verbal de punere in functiune

de Anca Bilas valabil la 21 Dec 2022
Intrebare: O societate a efectuat cheltuieli cu amenajarea unui teren in vederea construirii unui depozit. Intre timp conducerea a decis oprirea lucrarilor pentru ridicarea depozitului. S-a decis prin urmare trecerea acestor cheltuieli, care acum sunt inregistrate pe contul de investitii in curs, pe contul de amenajari terenuri.Avem nevoie de un proces verbal de receptie a acestor lucrari, semnat? Care ...
11Mar2022

Achizitie teren cu plata in rate

de Mariana Prejbeanu valabil la 11 Mar 2022
Intrebare: Societatea noastra a achizitionat un teren de la o alta societate (ambele platitoare de tva) cu plata in 30 de rate. In contractul de vanzare-cumparare din data de 30.07.2021 se mentioneaza: cumparatorul intra in posesia si folosinta terenului incepand cu data de 16.03.2024 (cand se achita ultima rata). Societatea vanzatoare emite in fiecare luna factura de avans cu rata lunara.La ce data si ...
18Feb2022

Amenajare depozit in regie proprie. Costul si receptia la finalizarea lucrarilor

de Anca Ardelean valabil la 18 Feb 2022
Intrebare: O societate comerciala amenajeaza o constructie deja existenta in vederea obtinerii unui depozit, in regie proprie. Aceasta activitate se deruleaza pe o perioada de mai multe luni, urmand sa se finalizeze in luna mai 2022. Executarea constructiei a generat mai multe cheltuieli: materiale, servicii, energie, salarii. A fost de asemenea alocata si o cota de cheltuieli generate de administratie. ...
15Feb2022

Obligatii fiscale si declarative la vanzare spatiu comercial

de Bajan Camelia valabil la 15 Feb 2022
Intrebare: O persoana fizica neautorizata in niciun domeniu de activitate economica detine din 1999 un modul (spatiu comercial) intr-un ansamblu de trei spatii cu pereti comuni. Terenul este integral concesionat. Prin contract de comodat persoana fizica cedeaza spatiul unei societati comerciale al carei asociat si administrator este si care are activitate de productie panificatie pana in prezent. Este ...
05Feb2022

Evaluare cladire in scop fiscal. Valoare contabila. Modernizare

de Constanta Popa valabil la 05 Feb 2022
Intrebare: Societatea detine o cladire utilizata in regim mixt rezidential si nerezidential ce a fost reevaluata ultima oara in anul 2016 la valoarea de 367.000 lei. Pentru primarie - taxe si impozite s-au facut reevaluari din 3 in 3 ani, ultima reevaluare fiind facuta la 31.12.2020 la valoarea de 1.425.220 lei. Pe raportul de evaluare scrie: pentru impozitare.Pe parcursul anului 2020 si 2021 s-au facut ...
09Nov2021

Valoare lucrari modernizare din PV diferita de cea declarata la ISC.docx

de Elena Garofil valabil la 09 Nov 2021
Intrebare: O societate a realizat o modernizare, reconsolidare a unei cladiri, avand si autorizatie de constructie. La termenul de expirare a autorizatiei de constructie s-au demarat procedurile de receptie, solicitandu-se de catre Inspectoratul de Stat pentru Constructii valoarea investitiei din contabilitate. Aceasta se intampla in septembrie, fiind furnizata balanta pentru 231 la data de 31.08.2021. ...
x