Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 20 Aprilie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Contract de inchiriere spatiu comercial. Stare de urgenta COVID-19. Emiterea facturilor de chirie

valabil la 02 Apr 2020
Constanta Popa Raspuns oferit de
Constanta Popa

Economist

Intrebare: SRL A are un contract de chirie. Clientul a inchis magazinul pentru perioada declarata stare de urgenta din cauza COVID-19.

In acest caz se poate suspenda contractul de chirie, sau noi suntem obligati sa facturam in continuare chiria chiar daca clientul nu mai desfasoara activitate in aceasta perioada si nu are nici posibilitate sa achite chiria?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 0 angajati
Platitoare TVA: Nu
Cod CAEN: 4711

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 02 apr 2020.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 122848 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Masuri COVID19

25Feb2022

Utilizare subventie HORECA

de Constanta Popa valabil la 25 Feb 2022
Intrebare: O SRL este platitoare de impozit micro. Semneaza contractul pentru finantarea HORECA in noiembrie 2021. Incaseaza prima transa in 22 decembrie 2021. Pe data de 16 decembrie 2021 face o plata din contul curent pentru achizitia de mijloace fixe, apoi transfera banii primiti din finantare HORECA in contul curent. Nu imi este clar daca este corect acest virament intern intre contul de grant HORECA si ...
09Apr2021

CIM pentru maximum 3 luni. Facilitati fiscale OUG 132/2020

de Nicolae Liviu valabil la 09 Apr 2021
Intrebare: 1. In cazul unei societati care a angajat cateva persoane cu contract pe perioada determinata de 3 luni, mai exact data incepere activitate de la 31.12.2020 pana la 30.03.2021, se poate incadra la prevederile art 5 alin 1 din OUG 132/2020 pentru a primi cei 41.5%? Este cumva mentionat ca un astfel de contract nu trebuie sa fie facut pe 3 luni fix, ci pe 2 luni si un pic?2. In situatia in care ...
25Feb2021

Masura reducerii timpului de lucru. Cifra de afaceri

de Rodica Mantescu valabil la 25 Feb 2021
Intrebare: Pentru a beneficia de indemnizatie pentru timp redus de lucru conform OUG 132 pentru lunile mai si iunie 2021, la ce luna (din anul 2020) se va face raportarea in ceea ce priveste diminuarea cu 10% a cifrei de afaceri tinand cont ca in perioada de 16 martie 2020 si 16 mai 2020 a fost declarata starea de urgenta (activitatea fiind suspendata total)?
23Ian2021

Obligatia angajatorilor de a asigura salariatilor masti si manusi de protectie. Cheltuiala deductibila

de Rodica Mantescu valabil la 23 Ian 2021
Intrebare: Pentru obiectul de activitate Comert cu amanuntul in magazine specializate, exista obligatia societatii de a distribui personalului angajat masti si manusi de protectie? Se distribuie personalului angajat pe baza de tabel intocmit zilnic si semnatura? Cheltuiala ocazionata de achizitia materialelor de protectie este deductibila fiscal?
26Ian2021

Conditiile de mentinere a valabilitatii esalonarii

de Justinian Cucu valabil la 26 Ian 2021
Intrebare: O societate are obligatii fiscale neachitate a caror termen de plata s-a implinit dupa declararea starii de urgenta si de alerta. In data de 15 decembrie 2020 a depus cerere pentru esalonarea la plata a datoriilor fiscale scadente (conform prevederilor OUG 181/2020) pana la data de 25 noiembrie 2020. Decizia de esalonare la plata a avut primul termen de plata a ratei de esalonare la data de ...
14Ian2021

Valoarea bunului pentru fiecare salariat mai mare sau egala cu 2.500 lei

de Gabriela Dita valabil la 14 Ian 2021
Intrebare: Am incasat in baza cererii depuse la AJOFM pentru 5 salariati cu contract telemunca, 2.500 lei, respectiv 12.500 lei. Achizitionam laptopuri, imprimante. Suma cheltuita pentru fiecare salariat trebuie sa fie in limita a 2.500 lei fix sau pot achizitiona de ex. un laptop de 4.000 lei si o imprimanta de 1.000 lei la doi salariati, adica sume neegale? Total achizitii 12.500 lei?
x