Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 19 Aprilie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Contract de mandat. Decontare cursuri. Impozit pe venit

valabil la 02 Apr 2017
Irina Dumitrescu Raspuns oferit de
Irina Dumitrescu

Consultant fiscal, Expert contabil

Intrebare: O institutie financiara nebancara (IFN) plateste contravaloarea cursurilor de MBA directorului general care are contract de mandat nu de salariat iar factura este emisa pe numele firmei platitoare. Furnizorul este din Grecia iar cursurile se vor desfasura in Romania. IFN-ul este neplatitor de TVA in Romania dar este inregistrat in Registrul Operatorilor Intracomunitari avand cod de TVA pentru achizitii intracomunitare.

Cum este corect a se emite factura avand mentionat codul de TVA pentru achizitii intracomunitare sau doar CIF-ul? Cum este operatiunea din punct de vedere al TVA si impozit pe nerezidenti? Exista vreo exceptie pentru ca aceasta tranzactie sa nu fie considerata avantaj salarial?

Tip societate: S.A.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Platitoare TVA: Nu
Cod CAEN: 6492

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 02 apr 2017.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 122814 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Impozitele si taxele locale

22Mar2024

Contract de inchiriere autoturism. Declarare impozit pe chirie incepand cu 2024. Persoana juridica

de Nicolae Liviu valabil la 22 Mar 2024
Intrebare: Societatea noastra are incheiat un contract de comodat pentru inchiriere autoturism de la o persoana fizica (salariat al societatii).As dori sa stiu daca incepand cu 2024, la plata sumei aferente contractutui trebuie sa retinem la sursa impozitul sau va cadea ca si pana acum in sarcina persoanei fizice declararea si plata acestuia?
15Feb2024

Chiria platita de o persoana juridica. Coproprietari persoane fizice

de Nicolae Liviu valabil la 15 Feb 2024
Intrebare: Contractul de locatiune (chirie) al firmei pentru sediul secundar este incheiat cu doua persoane fizice (co-proprietari in acte: mama si fiica).1. De la firma de contabilitate mi-au dat de plata pentru ianuarie 2024, impozitul pe veniturile din chirii ale uneia dintre persoane (careia i-am si virat in cont chiria integrala/lunar, nu am impartit-o pe cele 2 persoane) si au pus la CIF ...
17Ian2024

Termen intocmire raport de evaluare in scopuri fiscale

de Anca Bilas valabil la 17 Ian 2024
Intrebare: Am achizitionat o constructie pentru birouri in luna 7/2019. Azi ni s-a cerut la Primarie Raport de reevaluare la 31.12.2023, pentru stabilirea impozitului cota redusa pe 2024. Cand trebuie facut raportul? Eu consider 31.12.2024 2020, 2021, 2022, 2023, 2024 pentru ca pe 2019 a platit vechiul proprietar. Cum este corect?
17Ian2024

Reevaluare in scop fiscal

de Mariana Prejbeanu valabil la 17 Ian 2024
Intrebare: Societatea noastra are terenul impartit pe mai multe loturi, mai multe CF-uri. Pe unele loturi sunt cladiri mai vechi care existau la ultima reevaluare facuta pentru impozit (in anul 2018) si cladiri noi intabulate in anul 2022. Acum cand facem reevaluarea pentru impozit facem pe toate cladirile? Pe toate CF-urile?
24Dec2023

Taxa pentru reclama si publicitate

de Gabi Popescu valabil la 24 Dec 2023
Intrebare: Firma noastra, in calitate de client, a incheiat un contract de inchiriere spatiu publicitar pe suprafata easybox-urilor din cateva localitati si servicii conexe (neutralizare, productie, decorare) cu un prestator, persoana juridica romana. Conform contractului, taxa de publicitate este inclusa in valoarea contractului. La un alt articol, firma noastra se obliga sa depuna si plateasa la ...
29Nov2023

Evaluare cladiri in scop fiscal

de Elena Garofil valabil la 29 Nov 2023
Intrebare: O societate are in patrimoniu un teren cumparat in anul 2018 si doua spatii comerciale si un apartament, cumparate toate trei in martie 2019.1. Este necesara reevaluarea terenului pentru a nu creste valoarea impozitelor si taxelor locale si, daca da, pana la ce data trebuie facut si depus raportul de reevaluare la Directia de impozite si taxe locale?2. La ce data trebuie intocmit raportul ...
x