Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 23 Aprilie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Contracte incheiate cu mai multe unitati protejate

valabil la 11 Nov 2021
Elena Garofil Raspuns oferit de
Elena Garofil

Consultant fiscal

Intrebare: Suntem o firma cu peste 50 de angajati si dorim sa contractam 2 unitati protejate pentru a putea plati la stat cu 50% mai putin la fondul de handicap. Unitatea protejata ne furnizeaza materiale de birotica si o unitate, echipamente de protectie.

Este posibil sa putem avea 2 contracte cu 2 unitati protejate diferite sau exista in lege un paragraf in care se specifica faptul ca nu e posibil asa ceva?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4120

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 11 nov 2021.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 123016 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Alte taxe si impozite

05Feb2024

Contracte de inchiriere intre persoane juridice si persoane fizice

de Raluca Liliana Anghelache valabil la 05 Feb 2024
Intrebare: Avand in vedere noile modificari fiscale referitoare la contractele de inchriere intre persoane juridice si persoane fizice, respectiv cele prevazute de art. 84 din Codul fiscal, va rugam sa ne exemplificati care sunt obligatiile si modul de calcul al impozitelor ce cad in sarcina chiriasului (persoana juridica), respectiv a proprietarului:1. Contract de inchiriere cu persoana fizica cu o ...
30Ian2024

Ambalaje si fondul de mediu

de Otilia-Mihaela Roman valabil la 30 Ian 2024
Intrebare: Societatea noastra vinde cherestea, lemn de foc si frize ambalat pe paleti lemn si folie strech si banda din plastic precum si capse metal. Paletii din lemn sunt produsi in unitate, iar plasticul si metalul sunt cumparate de la alte societati din Romania. Paletii de lemn aferenti lemnului de foc vandut in special la persoane fizice sunt utilizati la fel ca lemnul de foc in consum propriu, nu ...
11Ian2024

Refacturare chirii. Diverse situatii in 2024

de Vera Constantin valabil la 11 Ian 2024
Intrebare: O SRL are incheiate contracte de management sub urmatoarea forma: factureaza chiria chiriasului si contra unui comision o vireaza proprietarului. Pentru chiria facturata SRL-ul intocmeste factura de decontare, acestea fiind neimpozabile. In contextul ultimelor modificari ale OUG 115/2023, cum ii va afecta pe acestia daca contractul este incheiat intre:1. PF (proprietar) catre PJ ...
09Ian2024

Achizitie de la unitati protejate

de Vera Constantin valabil la 09 Ian 2024
Intrebare: O societate platitoare de impozit pe profit care are peste 50 de angajati calculeaza si plateste lunar in jur de 20.000 de lei fond de handicap. Firma decide sa cumpere in luna decembrie de la o unitate protejata echipamente de lucru in valoare de 27.000 lei. Pentru achizitia de echipamente s-au emis in luna decembrie un numar de 3 facturi fiscale de valoare egala, fiecare cu o valoare de 9.000 ...
06Ian2024

Contributii la fond de mediu

de Gabi Popescu valabil la 06 Ian 2024
Intrebare: Avand in vedere ca pentru activitatea desfasurata pe codurile CAEN 4671 Comert cu ridicata al combustibililor solizi, lichizi si gazosi si al produselor derivate si respectiv codul CAEN 2611 Productia de tuburi electronice si alte componente electronice este necesara autorizarea de mediu? Avem obligatia de a calcula contributia lunara catre AFM? Care este modalitatea de calcul a aceste taxe de ...
21Dec2023

PF. Contracte de inchiriere in numar mai mare de 5

de Elena Garofil valabil la 21 Dec 2023
Intrebare: O persoana fizica poate avea mai mult de 5 contracte de inchiriere incepand cu anul 2024, fara a mai fi calificate aceste venituri in categoria venituri din activitati independente?
x