Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 20 Aprilie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Contributie deseuri. Implicatiile OUG 50/2019

valabil la 14 Iul 2019
Elena Garofil Raspuns oferit de
Elena Garofil

Consultant fiscal

Intrebare: Conform OUG 50/2019 suntem nevoiti sa evidentiem Fondul de mediu de - 2% pe toate facturile de deseuri pe care le emitem indiferent de tipul de deseu valorificat. Aceasta taxa se deduce din valoarea facturii sau doar se evidentiaza pe factura? In cazul deseurilor de ambalaje lemn se aplica TVA si la taxa de mediu?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 1392

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 14 iul 2019.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 122848 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Alte taxe si impozite

20Apr2024

Timbrul verde

de Gabi Popescu valabil la 20 Apr 2024
Intrebare: Societatea noastra achizitioneaza marfuri pentru care este evidentiata pe facturile de achizitie taxa verde. Avem obligativitatea de a evidentia pe facturile de vanzare catre clienti si noi aceasta taxa verde?
14Feb2024

Plata chirie proprietar persoana fizica

de Vera Constantin valabil la 14 Feb 2024
Intrebare: Referitor la Ordinului 115/2023 privind plata impozitului cu retinere la sursa pentru contractele de inchiriere de la persoane fizice: in prezent avem in derulare un contract de inchiriere a sediului companiei noastre de la o persoana fizica. Contractul este valabil, iar in data de 15 februarie trebuie sa achitam chiria aferenta lunilor martie, aprilie si mai 2024. Inregistrarea platii si ...
19Ian2024

Monografie SGR

de Gina Popescu valabil la 19 Ian 2024
Intrebare: Cum se face contarea taxei SGR?
30Ian2024

Ambalaje si fondul de mediu

de Otilia-Mihaela Roman valabil la 30 Ian 2024
Intrebare: Societatea noastra vinde cherestea, lemn de foc si frize ambalat pe paleti lemn si folie strech si banda din plastic precum si capse metal. Paletii din lemn sunt produsi in unitate, iar plasticul si metalul sunt cumparate de la alte societati din Romania. Paletii de lemn aferenti lemnului de foc vandut in special la persoane fizice sunt utilizati la fel ca lemnul de foc in consum propriu, nu ...
14Ian2024

Reglementari fiscale si contabile pentru veniturile din chirii: analiza articolului 84.1 din Codul fiscal

de Liviu Sapunaru valabil la 14 Ian 2024
Intrebare: O persoana juridica a incheiat un contract de inchiriere pentru un spatiu cu o persoana fizica. In evidentele contabile ale persoanei juridice contravaloarea chiriei este inregistrata lunar, insa plata se efectueaza dupa o perioada de 6 luni.1. Concret, in luna ianuarie 2024 se va achita contravaloarea chiriei aferenta perioadei iulie 2023-decembrie 2023. Aceasta tranzactie este supusa ...
12Ian2024

Obligatii agenti economici privind reciclarea deseurilor

de Gina Popescu valabil la 12 Ian 2024
Intrebare: Suntem o societate de leasing operational, deci defasuram activitati de birou si avem masini care sunt in circulatie sau altele pe care le vindem. Ce obligatii avem privind reciclarea prin Legea 17/2023 pentru aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 92/2021? Cum demonstram colectarea selectiva a deseurilor? Este necesar sa desemnam o persoana pentru gestionarea deseurilor? Putem avea ...
x