Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 19 Iunie 2025
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>



Corectie inregistrare factura dublata in contabilitate

valabil la 10 Iun 2025Conform legislatiei in vigoare!
Albescu Adina-Mihaela Raspuns oferit de
Albescu Adina-Mihaela

Expert contabil - membru CECCAR din anul 2011, Auditor - membru CAFR si ASPAAS

Intrebare: In luna 06/2024 am inregistrat o factura cu valoarea totala de 343 lei de doua ori: o data cu cod din SPV si o data fara cod SPV. Din jurnal rezulta ca am dedus TVA de doua ori.

Care este procedura legala corecta pentru remedierea acestei situatii, la data de 1 mai 2025?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 11-50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 1071

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Fa-ti un CONT de TESTARE GRATUITA completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 10 iun 2025.

Informatii la zi oferite de expertii PortalContabilitate.ro -
cel mai cunoscut site de consultanta fiscal-contabila din Romania
 
Vrei sa vezi si tu TOATE Explicatiile, Intrebarile si Raspunsurile + Noutatile din lege?
 
Este foarte simplu! TESTEAZA GRATUIT! Completeaza formularul de mai jos:
- 125 de Experti iti stau la dispozitie + o Baza de Date cu 137.082 de intrebari si raspunsuri
- Vei gasi Legislatie la zi + Consultanta detaliata de la specialisti
Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului!
Conform cerintelor Regulamentului UE 679/2016 sunt de acord ca SC Rentrop & Straton S.R.L. sa colecteze si sa prelucreze datele din formular in scopuri comerciale.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Procedura de corectare a erorilor contabile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Procedura de corectare a erorilor contabile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Corectarea erorilor

19Iun2025

Tratamentul contabil si fiscal al sumelor stabilite prin decizie de impunere

de Liviu Sapunaru valabil la 19 Iun 2025
Intrebare: In urma unui control ANAF, avem de plata, pe baza deciziei de impunere din 31.05.2025, impozit pe profit in valoare de 30.000 lei si TVA in valoare de 60.000 lei. Le-am achitat pana la data depunerii decontului de TVA pentru luna mai 2025, ceea ce inseamna ca TVA nu mai este trecut in decont. In fisa de platitor apare si decizia de impunere si sumele achitate.Am facut urmatoarele ...
20Mai2025

Tratamentul contabil al facturilor omise din exercitii anterioare

de Liviu Sapunaru valabil la 20 Mai 2025
Intrebare: Am omis sa inregistram mai multe facturi de cheltuieli din 2023. Cum procedam avand in vedere ca am depus bilanturile pentru anii 2023 si 2024?
10Apr2025

Vanzarea pachetelor promotionale cu ambalaje SGR

de Liviu Sapunaru valabil la 10 Apr 2025
Intrebare: Noi realizam pachete si va rog sa imi spuneti daca, la emiterea facturii, trebuie sa trec separat o pozitie doar cu SGR? Este in regula daca am emis factura cu o singura pozitie, avand pretul pachetului (in care este inclus si SGR, fara a-l mentiona separat pe factura)? Trebuie specificat SGR-ul printr-o pozitie separata pe factura?
30Mar2025

Lipsa facturi. Inregistrare la data curenta

de Vera Constantin valabil la 30 Mar 2025
Intrebare: Este vorba de o societate platitoare de TVA si de impozit pe profit.Aceasta a avut un control de fond ce a vizat perioada ianuarie 2017 martie 2023.La data actuala, dupa bifarea fiselor cu un furnizor de servicii, am constatat ca ne lipsesc niste facturi in lei, cat si in euro, din perioada 2021 si 2022.Concret, intrebarea este daca mai putem inregistra la luna martie 2025 acele facturi lipsa ...
10Mar2025

Corectarea erorilor contabile nesemnificative

de Liviu Sapunaru valabil la 10 Mar 2025
Intrebare: Avem un client SRL platitor de impozit pe profit care a facut inventarul soldurilor la furnizori la decembrie 2024, dupa o perioada lunga in care nu au fost verificati. Au fost gasite cateva neconcordante cu valori mici (rata erorii in cifra de afaceri 0,001% - aprox. 4000 lei) si am rugamintea sa imi spuneti cum ar trebui sa le inregistrez (adaugare factura sau nota contabila? Afectez clasa 6 ...
28Feb2025

Ajustare TVA colectata

de Elena Garofil valabil la 28 Feb 2025
Intrebare: In urma inventarierii conturilor de clienti si furnizori, se pot constata diverse situatii in urma verificarilor: facturi lipsa, facturi anulate dar inregistrate, clienti radiati. Aceste corecturi, pe baza procesului-verbal de inventariere, se inregistreaza la 31.12, dar au si implicatii in sfera TVA. Deoarece aceste diferente s-au constatat dupa depunerea decontului de TVA al lunii decembrie, ...
x