Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 29 Martie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Decontare cheltuieli. Microintreprindere

valabil la 16 Dec 2017
Gabriela Ilicea Raspuns oferit de
Gabriela Ilicea

Economist si expert contabil

Intrebare: Administratorul si unicul asociat intr-o societate (microintreprindere) a efectuat urmatoarele cheltuieli inainte ca microintreprinderea sa fie inregistrata la registrul comertului:

- gazduire domeniu web (site-ul societatii),

- inregistrare marca la OSIM (numele societatii).

Facturile si chitantele au fost intocmite pe numele administratorului/asociat. Putem deconta aceste cheltuieli in contabilitate?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Platitoare TVA: Nu
Cod CAEN: 7111

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 16 dec 2017.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 121521 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Operatiuni de trezorerie

29Mar2024

Bon emis gresit de casa de marcat

de Anca Bilas valabil la 29 Mar 2024
Intrebare: Avem situatia in care s-a efectuat o vanzare catre persoana juridica in valoare de 5.900 lei incasata integral cu numerar. Pe bonul fiscal s-a si tiparit codul fiscal al cumparatorului, valoarea acestuia fiind 5.900, incasare cu numerar. Greseala (depasirea plafonului) a fost observata dupa 4 zile, banii fiind si depusi in banca. Ce implicatii sunt si cum putem corecta aceasta situatie?
23Nov2023

Plafon decontare cheltuieli si casa in valuta

de Anca Bilas valabil la 23 Nov 2023
Intrebare: Conform noilor prevederi legate de plafon, de la 11.11 ai voie sa dai pe dispozitie de plata avansuri de trezorerie maximum 1.000 lei.La intoarcerea din cursa/inchiderea decontului poti plati pe dispozitie de plata din casierie restul sumei din decont, indiferent de suma? In cadrul aceluiasi sediu/punct de lucru putem avea 2 casierii, respectiv ron/euro? Pe ambele putem avea sume pana ...
18Nov2023

Plafon incasari si plati in numerar. Avansuri spre decontare

de Elena Garofil valabil la 18 Nov 2023
Intrebare: 1. Administratorului i se poate acorda in numerar avans spre decontare?2. Care este suma maxima ce se poate acorda ca avans spre decontare unui salariat, administrator sau alte persoane? 1.000 lei/persoana/zi sau 10.000 lei/persoana/zi?3. Cand se deconteaza in numerar (fara a exista avans acordat inainte) salariatului/administratorului cheltuieli delegatie si/sau diverse plati catre furnizori ...
31Oct2023

Modificari fiscale cu privire la tranzactiile in numerar

de Mihaela Corneanu valabil la 31 Oct 2023
Intrebare: Societatea noastra are in prezent un numar de 25 case de marcat active. In fiecare dimineata 14 agenti de vanzari pleaca pe 14 trasee pentru distributia de produse de panificatie-patiserie-cofetarie in tot judetul, dar si in judetele vecine. Fiecare traseu este dotat cu: tableta, imprimanta, casa de marcat si POS. In contabilitate fiecare traseu are configurate conturi analitice pentru ...
26Aug2022

Utilizarea casei de marcat. PFA

de Daniela Manole valabil la 26 Aug 2022
Intrebare: O persoana fizica autorizata constituita la Registrul Comertului care desfasoara servicii de consultanta catre persoane fizice (parlamentari) are obligatia detinerii unei case de marcat si emiterii de bonuri fiscale pentru incasarile numerar de la persoanele fizice carora le emite factura?Se incadreaza o astfel de persoana fizica autorizata la exceptia "activitatile desfasurate ca profesii ...
10Iun2022

Obligativitate casa de marcat

de Bajan Camelia valabil la 10 Iun 2022
Intrebare: O firma vinde accesorii pentru purificarea apei atat catre persoane fizice, cat si catre persoane juridice. Nu are casa de marcat si pana acum nu a incasat niciodata cu cash, incasarile au fost doar in cont. Firma doreste sa instaleze un POS si sa incaseze cu card. Este obligatoriu ca la emiterea facturii sa emita si bon de la casa de marcat si chitanta de POS in acelasi timp? Este obligata ...
x