Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 9 Februarie 2025
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>



Delegare. Decontul de cheltuieli

valabil la 26 Ian 2025Conform legislatiei in vigoare!
Rodica Mantescu Raspuns oferit de
Rodica Mantescu

Specialist Legislatia Muncii

Intrebare: La intoarcerea din deplasarea de 10 zile, societatea comerciala primeste de la salariat documente justificative in valoare de 650 lei (bonuri combustibil, cazare hotel, rovinieta etc.). Salariul brut este de 4.050 lei.

Diurna neimpozabila este de 10 x 57,5 = 575 lei.

Calcul: 4.050 x 3 / 21 x 10 = 5.785 lei.

Trebuie sa ii dati salariatului 575 lei + 650 lei, in total, pentru aceasta deplasare? Contul de inregistrare este 625?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4120

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 26 ian 2025.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 136165 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Procedura de corectare a erorilor contabile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Procedura de corectare a erorilor contabile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Scutiri si facilitati

05Feb2025

Decontare analize medicale asociat

de Vera Constantin valabil la 05 Feb 2025
Intrebare: Unicul asociat al societatii, care este si angajat in cadrul societatii cu contract individual de munca pe perioada nedeterminata, a efectuat un set de analize medicale in valoare totala de 500 euro.Cum se trateaza din punct de vedere fiscal aceste cheltuieli? Pot fi considerate ca fiind o cheltuiala deductibila prin inregistrarea in contul 6458?
20Ian2025

Prestatii mobilitate. Conditii neimpozabilitate

de Rodica Mantescu valabil la 20 Ian 2025
Intrebare: Societatea noastra a angajat tehnicieni service pentru lucrari de mentenanta la sediul beneficiarului. Avand in vedere ca acesti angajati nu au un punct de lucru fix, dorim sa le acordam o indemnizatie de mobilitate in valoare de 10% din salariul de baza. Va rog sa-mi spuneti daca putem considera neimpozabila aceasta indemnizatie, avand in vedere ca se incadreaza in limita de 33% din salariu si ...
23Dec2024

Reportare sponsorizare 2022

de Vera Constantin valabil la 23 Dec 2024
Intrebare: Compania a facut sponsorizari in cursul anului 2022 in suma de 32.800. La finalul anului 2022 a inregistrat pierdere, iar suma nu mai putut fi dedusa din plata impozitului pe profit.Cheltuiala aferenta sponsorizata se mai reporteaza pentru urmatorii ani?
11Nov2024

Ajutoare sociale

de Rodica Mantescu valabil la 11 Nov 2024
Intrebare: Se poate deconta pe firma achizitia unui aparat dentar pentru un salariat? Acest aparat se incadreaza in dispozitive medicale scutite de impozitul pe venit?
09Nov2024

Cheltuieli concediu de odihna

de Gabi Popescu valabil la 09 Nov 2024
Intrebare: Un angajat a fost in concediu de odihna. Ca si documente justificative a adus bonuri de combustibil si taxe de drum. Nu avem factura de cazare. Se poate deconta concediul de odihna fara factura de cazare?
04Nov2024

Ochelari de vedere doar pentru salariatii cu vechime. Consecinte

de Rodica Mantescu valabil la 04 Nov 2024
Intrebare: Societatea, in calitate de angajator, a stabilit o politica interna privind decontarea cheltuielilor pentru ochelarii de vedere ai angajatilor, in care a inclus o limita valorica, precum si o limita a frecventei (ex. 2 ani), in conditiile normale in care nu exista o alta recomandare de la medic cu mai putin de 2 ani de la ultima schimbare a ochelarilor. Este posibil, in conformitate cu ...
x