Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 28 Aprilie 2025
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>



Depunerea raportului de sustenabilitate

valabil la 18 Mar 2025Conform legislatiei in vigoare!
Vera Constantin Raspuns oferit de
Vera Constantin

Expert contabil

Intrebare: Societatea noastra se incadreaza la mijlocii si mari, conform OMFP 1802, art. 9, alin. 4. si ar trebui sa emita rapoarte de sustenabilitate cu ocazia depunerii situatiilor financiare aferente anului 2025. Societatea noastra este, de asemenea, parte a unui grup inregistrat in Germania. Conform criteriilor mentionate din OMFP 1802, este grup mare, dar nu stim daca criteriile sunt indeplinite.

Pentru a fi scutiti de depunerea raportului de sustenabilitate, am vazut ca ar trebui sa avem acces la link-ul catre raportul consolidat, respectiv raportul de durabilitate depus de societatea mama, precum si catre opinia emisa de un auditor avizat vizavi de acest raport. Raportul, de asemenea, trebuie sa poata fi accesat si in limba romana, iar societatea mama sa fie de acord sa specifice ca depune acest raport inclusiv pentru societatea noastra.

Daca indeplinim conditiile de mai sus, este nevoie si de informatii suplimentare pentru a beneficia de scutirea de la depunerea raportului? Este de preferat sa intocmim acest raport cu informatii legate de durabilitate, indiferent de raportul emis de societatea mama?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 2110

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Fa-ti un CONT de TESTARE GRATUITA completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 18 mar 2025.

Informatii la zi oferite de expertii PortalContabilitate.ro -
cel mai cunoscut site de consultanta fiscal-contabila din Romania
 
Vrei sa vezi si tu TOATE Explicatiile, Intrebarile si Raspunsurile + Noutatile din lege?
 
Este foarte simplu! TESTEAZA GRATUIT! Completeaza formularul de mai jos:
- 125 de Experti iti stau la dispozitie + o Baza de Date cu 137.082 de intrebari si raspunsuri
- Vei gasi Legislatie la zi + Consultanta detaliata de la specialisti
Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului!
Conform cerintelor Regulamentului UE 679/2016 sunt de acord ca SC Rentrop & Straton S.R.L. sa colecteze si sa prelucreze datele din formular in scopuri comerciale.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Procedura de corectare a erorilor contabile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Procedura de corectare a erorilor contabile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Contabilitate

14Feb2025

Achizitie imobilizari corporale

de Adela Oncescu valabil la 14 Feb 2025
Intrebare: In decursul anului 2024, am achizitionat un teren si avem un contract de vanzare-cumparare in care este mentionata suprafata X mp * pret/mp, cu tot ceea ce se afla pe teren. In anexa contractului sunt trecute doua gherete din tabla, fara fundatie, pentru paza, ambele fara valori. La contract este anexat si un certificat fiscal al vanzatorului, in care acestea sunt mentionate. Proprietarul de la ...
16Ian2025

Dividende interimare. Impozit 8%

de Raluca Liliana Anghelache valabil la 16 Ian 2025
Intrebare: O microintreprindere cu 1 angajat distribuie si plateste in luna mai 2024 dividende interimare de 20.000 lei aferente Trimestrului I 2023, pentru care calculeaza impozit de 8% in valoare de 1.600 lei, care este declarat la ANAF in D100 si achitat pana pe 25 iunie 2024 si pentru care s-a depus bilantul interimar aferent trimestrului I 2024, in termen de 30 de zile de la hotararea AGA. In luna ...
02Dec2024

Audit intern. Viza ASPAAS

de Vera Constantin valabil la 02 Dec 2024
Intrebare: Firma ALFA SRL, care are actionar majoritar Consiliul Judetean, are obligatia efectuarii auditului intern. Activitatea de audit intern se organizeaza potrivit cadrului legal privind auditul public intern din entitatile publice. Auditorul intern, in acest caz, trebuie sa fie autorizat de ASPAAS?
07Feb2018

Prestari servicii realizate de persoane fizice. Raporturi juridice si obligatii fiscale

de Justinian Cucu valabil la 07 Feb 2018
Intrebare: Care este actul juridic pe care trebuie sa il incheie o institutie publica de cultura cu o persoana fizica care desfasoara lunar, activitati de prestari servicii (cursuri de pictura)? Ce contributii se retin si se platesc in anul 2018, de catre platitorul de venit, pentru acest act juridic?
x