Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 19 Iunie 2025
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>



Eliminare documete din arhiva

valabil la 01 Iun 2025Conform legislatiei in vigoare!
Raluca Liliana Anghelache Raspuns oferit de
Raluca Liliana Anghelache

Expert contabil, Auditor financiar

Intrebare: Este necesar primirea aprobarii de la Arhiva Nationala (judeteana) pentru distrugerea actelor contabile, facturi, receptii care au depasit termenul legal de pastareobligatorie?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 11-50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 1107

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Fa-ti un CONT de TESTARE GRATUITA completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 01 iun 2025.

Informatii la zi oferite de expertii PortalContabilitate.ro -
cel mai cunoscut site de consultanta fiscal-contabila din Romania
 
Vrei sa vezi si tu TOATE Explicatiile, Intrebarile si Raspunsurile + Noutatile din lege?
 
Este foarte simplu! TESTEAZA GRATUIT! Completeaza formularul de mai jos:
- 125 de Experti iti stau la dispozitie + o Baza de Date cu 137.082 de intrebari si raspunsuri
- Vei gasi Legislatie la zi + Consultanta detaliata de la specialisti
Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului!
Conform cerintelor Regulamentului UE 679/2016 sunt de acord ca SC Rentrop & Straton S.R.L. sa colecteze si sa prelucreze datele din formular in scopuri comerciale.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Procedura de corectare a erorilor contabile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Procedura de corectare a erorilor contabile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Alte obligatii

05Iun2025

Decontare ochelari de vedere pentru salariati

de Constanta Popa valabil la 05 Iun 2025
Intrebare: Va rog sa-mi confirmati daca este posibila decontarea cheltuielilor pentru ochelari de vedere achizitionati de un angajat, in baza unei recomandari medicale. Daca da, care sunt conditiile legale pentru a fi considerate cheltuieli deductibile fiscal si ce documente justificative sunt necesare.
26Mai2025

Societate cu activitate de exploatare agregate minerale

de Raluca Liliana Anghelache valabil la 26 Mai 2025
Intrebare: O societate cu activitate de exploatare a agregatelor minerale (cu permis de exploatare activ) a inceput excavatiile in data de 10 martie 2025. Pana in prezent (luna mai 2025), nu a livrat/vandut agregatele excavate. Acestea au fost depozitate pe terenul propriu, in vederea vanzarii.1. Redeventa se calculeaza si se plateste in functie de cantitatea excavata (in cazul nostru, stocata momentan) ...
28Apr2025

Achizitie deseuri metalice de la persoane fizice. Documentul justificativ

de Constanta Popa valabil la 28 Apr 2025
Intrebare: Societate care activeaza in domeniul colectarii si vanzarii de deseuri feroase achizitioneaza fier vechi de la persoane fizice provenit din patrimoniul personal pe baza de adeverinta tip. Cum se inregistreaza corect aceste adeverinte? Este in regula sa fie inregistrate ca borderou de achizitie?
23Apr2025

Impozitare venituri Irlanda

de Gabi Popescu valabil la 23 Apr 2025
Intrebare: O persoana fizica rezidenta in Romania desfasoara activitate stomatologica printr-o societate deschisa in Irlanda (SMILE CLINIC LIMITED) si obtine dividende, in calitate de asociat, pe care le incaseaza pe teritoriul Romaniei. S-a retinut in Irlanda un impozit pe dividende de 3% (probabil conform conventiei de evitare a dublei impuneri) si un impozit pe profit de 12,5%.Inteleg ca trebuie sa ...
01Apr2025

Clauza de mobilitate

de Raluca Liliana Anghelache valabil la 01 Apr 2025
Intrebare: In cazul unei SRL in domeniul constructiilor, care in ultimul an are majoritatea lucrarilor in alte localitati decat cea in care isi are sediul si care doreste sa acorde o indemnizatie de mobilitate angajatilor, care sunt conditiile pentru ca aceasta indemnizatie sa fie neimpozabila? Ce documente trebuie intocmite pentru a acorda aceasta indemnizatie? Se completeaza ordine de deplasare in acest ...
31Mar2025

Microintreprindere neplatitoare de TVA. Foi de parcurs

de Ionut Jinga valabil la 31 Mar 2025
Intrebare: O societate comerciala, neplatitoare de TVA, microintreprindere a achizitionat pe firma o masina.Este obligatorie intocmirea foilor de parcurs avand in vedere faptul ca societatea este micro, neplatitoare de TVA?
x