Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 29 Martie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Eliminarea documentelor financiar-contabile

valabil la 21 Iun 2017
Olguta Crevelescu Raspuns oferit de
Olguta Crevelescu

Economist

Intrebare: Care este modalitatea prin care o societate poate proceda la eliminarea registrelor si documentelor financiar contabile al caror termen de pastrare prevazut in Ordinul 2634/2015 a expirat? Conform prezentului ordin termenul de pastrare a statelor de salarii este de 50 de ani iar termenul de pastrare a registrelor si a celorlalte documente financiar-contabile este de 10 ani cu incepere de la data incheierii exercitiului financiar in cursul caruia au fost intocmite.

In ceea ce priveste arhivarea electronica, incepand cu 01.01.2016 se pot pastra doar in format electronic urmatoarele documentele financiar-contabile: facturi, chitante, bonuri de consum, note de receptie si constatare diferente?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 11-50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4639

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 21 iun 2017.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 121493 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Legislatie

25Mar2024

Dobanzi calculate pentru neincasarea in termen a creantelor fata de o societate din UE

de Anca Bilas valabil la 25 Mar 2024
Intrebare: Societatea noastra are unic asociat firma mama din UK. Conform dosarul preturilor de transfer intocmit de firma mama, societatea noastra calculeza pentru creantele neincasate de la aceasta o dobanda lunara. Dobanda lunara este calculata in functie de indicele Euribor care majorat cu 0,5%. 1. Este necesar ca pentru dobanda calculata si contabilizata ca firma din Romania sa emita factura catre ...
11Mar2024

Administrator cu CIM suspendat

de Mariana Prejbeanu valabil la 11 Mar 2024
Intrebare: Pana la 31.12.2023 societatea X SRL a fost condusa de un asociat unic care avea si calitatea de admnistrator. Incepand cu data de 01.01.2024 s-a retras din calitatea de asociat unic si a ramas doar administrator cu contract de munca. In data de 14.02.2024 i s-a suspendat contractul de munca pentru concediu crestere copil. Cine semneaza in acest moment toate documentele aferente firmei - ...
19Ian2024

Procesul detaliat al lichidarii societatii: etape, formalitati si documente necesare

de Liviu Sapunaru valabil la 19 Ian 2024
Intrebare: Doresc incapand cu luna februarie sa lichidez voluntar o societate neplatitoare de TVA si platitoare de impozit pe veniturile microintreprinderii.La data de 15.01.2024 se inchid contractele de munca ale salariatilor. Societatea are de recuperat de la CASMB suma de 2.877 lei. Cum inchid aceasta suma la lichidare?Va rog sa ma ajutati cu pasii care trebuie urmati in acest proces de lichidare. ...
28Sep2023

Schimbare sediu social. Formalitati si documente necesare

de Mihaela Corneanu valabil la 28 Sep 2023
Intrebare: Societatea isi muta sediul social incepand cu 1 ianuarie 2024. Sediul social va fi tot in Bucuresti, dar se va schimba sectorul. Societatea este mare contribuabil, raporteaza la DCAMC, are autoturisme declarate la taxe locale.Ce formalitati trebuie indeplinite si la ce institutii/ parteneri comerciale/banci?Ce documente trebuie intocmite/preschimbate?Cand trebuie initiat procesul?
18Aug2023

Achizitie apartament. Birou sau spatiu de cazare. Punct de lucru. Deductibilitati

de Constanta Popa valabil la 18 Aug 2023
Intrebare: O societate a achiztionat un apartament in localitatea unde are punctul de lucru. Societatea se ocupa cu montarea de panouri. Are sediu intr-un oras, punctul de lucru in Bucuresti. A achizitionat un apartament in Bucuresti, in cazul in care sunt intalniri sa fie si cazare, pentru a nu avea probleme cu deductibilitatea imobilului in contabilitate - aplicare taxare inversa, deducere impozit pe ...
04Iul2023

Deplasare externa. D112

de Vera Constantin valabil la 04 Iul 2023
Intrebare: Salariatul unei SRL pleaca intr-o delegatie pentru a participa la o Conferinta in strainatate. Cheltuielile generate de aceasta deplasare se incadreaza in plafonul de 33%? Se declara in declaratia 112? Ce documente justificative trebuiesc atasate pentru a justifica deplasarea la Conferinta?
x