Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 20 Aprilie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Eroare casa de marcat. Punct de lucru

valabil la 13 Nov 2018
Gabi Popescu Raspuns oferit de
Gabi Popescu

Auditor financiar

Intrebare: La unul din punctele de lucru ale societatii s-a tastat din greseala pe casa de marcat o valoare foarte mare. Corectia nu a fost posibila in ziua respectiva si nu este vorba de o vanzare a unui produs la care sa se greseasca suma, pur si simplu se facea un test cu 1 leu si in casa s-a preluat 10.000.000. Declaratia A4200 se va trimite cu valoarea gresita. Ce documente trebuie sa intocmim in contabilitate? Trebuie sa le prezint la ANAF?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4777

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 13 nov 2018.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 122852 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Cheltuieli

26Mar2024

Creante neincasate. Scadere din evidenta. Client in insolventa

de Elena Garofil valabil la 26 Mar 2024
Intrebare: In cazul unui client neincasat care se afla in insolventa, iar planul de reorganizare aprobat prevede anularea datoriilor catre tertii chirografari, categorie in care intra si SC furnizoare, se poate inregistra creanta direct pe pierdere, fara constituirea de provizion prealabil?
16Mar2024

Casa de ajutor reciproc a pensionarilor

de Vera Constantin valabil la 16 Mar 2024
Intrebare: Casa de ajutor a pensionarilor, IFN, codul CAEN 9499, are inscris in statutul asociatiei: art. 22 punctul d) - Venituri din prestari de servicii: chirii, xerox, imprimate etc. Potrivit Legii 540/2002, veniturile Caselor de Ajutor Reciproc a Pensionarilor se constituie din (...d) venituri realizate din prestari de servicii; ...h) alte venituri prevazute de lege;...) 1. In vederea recuperarii ...
14Mar2024

Investitii in spatiu aferent punctului de lucru

de Vera Constantin valabil la 14 Mar 2024
Intrebare: O societate a inchiriat o hala ca si punct de lucru pentru desfasurarea activitatii.Proprietarii halei nu au retinut nicio garantie, insa au cazut deacord cu chiriasul ca investitiile care le face (gresie, reparatii etc.) sa fie considerate ca si garantie.Cum inregistrez aceste facturi de la Dedeman, Bicostore etc. pentru toate imbunatatirile aduse halei? Inregistrez totul pe 611?
11Mar2024

Clienti neincasati

de Raluca Liliana Anghelache valabil la 11 Mar 2024
Intrebare: 1. Incepand cu ce luna a anului 2023 este obligatorie folosirea contului analitic pentru chirii 6123? Am 2 masini in leasing operational. Pot sa creez analitic 6123.1 si 6123.2 pentru fiecare in parte?2. Am doi clienti neincasati, unul din 10. 2019 si unul din 09.2020. Marfa a fost trimisa fara a se trece ramburs la curier si clientii nu vor sa o mai achite si nici nu confirma extrasele de ...
16Feb2024

Spatii inchiriate de la persoane fizice. Obligatiile chiriasului persoana juridica

de Carmen Adomnoaei valabil la 16 Feb 2024
Intrebare: Avem un contract de inchiriere apartament pentru angajati cu o persoana fizica.Ce obligatii de plata avem noi ca firma? Trebuie sa platim impozitul de 10% deductibil din suma achitata catre proprietar conform contractului inregistrat la ANAF? In ce cont se achita impozitul si avem de facut si declaratia 100 ca firma in care sa evidentiem impozitul retinut?
31Ian2024

Monografie contabila contract de inchiriere de la persoana fizica

de Diana Ioana Tabara valabil la 31 Ian 2024
Intrebare: Care este monografia contabila pentru retinerea la sursa a impozitului in cazul unui contract de inchiriere intre o persoana juridica si o persoana fizica? Persoana juridica este chiriasul si m-ar mai interesa ce fel de impozit este. Este cumva impozit din alte surse (ca sa stiu in declaratia 100 ce impozit aleg)?
x