Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 30 Mai 2023
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Facturare venituri diverse

valabil la 19 Mai 2023Conform legislatiei in vigoare!
Gabi Popescu Raspuns oferit de
Gabi Popescu

Auditor financiar

Intrebare: Societatea noastra are inchiriat un depozit in cadrul unui Park Logistic. Pentru clienti noi facturam lunar mai multe articole de servicii. Am anexat pentru exemplificare o anexa. Mentionez ca noi subinchiriem clientilor nostri si o parte din spatiu pe langa celelalte servicii.

1. Care sunt documentele necesare pentru subinchiriere?

2. Cum este corect sa inregistram in contabilitate toate sumele conform anexei pe un cont analitic din clasa 704, sau sa fie separate in functie de ce reprezinta? Recuperare costurilor nu o facem in suma fixa astfel ca nu intra in sfera de refacturare.

3. Cum tratez investitia pe care o realizam pentru cerintele clientilor nostrii intr-un spatiu inchiriat? Pe banii nostri si pentru care percepem lunar o suma de la client (prin anexa)? Poate fi considerat ca noi recuperam din investitie. Are influenta in amortizarea lunara pe care o inregistram? Mentionez ca nu se recupereaza suma integral, dar este ca o compensare.

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: transporturi

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 19 mai 2023.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 108312 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

PFA sau SRL in 2023?

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "PFA sau SRL in 2023?"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Monografii contabile

09Mai2023

Prima de Paste acordata. Documente justificative. Completare D112

de Nicolae Liviu valabil la 09 Mai 2023
Intrebare: Care este monografia contabila pentru primele de Paste si la ce rand se declara in D112? Ca acte justificative, stat plata prime si DP nominale sunt suficiente?
25Apr2023

Conversie imprumuturi asociat in capital social. Tratament contabil si fiscal. Documente necesare

de Carmen Adomnoaei valabil la 25 Apr 2023
Intrebare: Societatea-mama dintr-o tara UE doreste conversia imprumuturilor-asociat (4551) acordate pe parcursul anului 2022 in capital propriu (rezerve) pentru societatea imprumutata.Care este tratamentul contabil-fiscal al acestei spete? Ce documente sunt necesare in vederea realizarii acestei operatiuni?
16Apr2023

Plata obligatii fiscale. Acord cu ANAF. Vanzare imobil apartinand asociatului

de Elena Garofil valabil la 16 Apr 2023
Intrebare: O societate are esalonate datoriile restante la buget, respectiv TVA, cu garantie teren ce apartine asociatului firmei - persoana fizica. Dupa cateva luni de plata a esalonarii, firma obtine un acord de la ANAF referitor la posibilitatea vanzarii terenului pus garantie la esalonare, cu conditia ca, plata efectuata de cumparator - o alta persoana fizica, sa se faca direct catre ANAF si sa stinga ...
13Feb2023

Microintreprindere. Preluare ramura de activitate

de Vera Constantin valabil la 13 Feb 2023
Intrebare: O societate a preluat o ramura de activitate a unei alte societati (un punct de lucru CHIOSC de vanzare a cafelei impreuna cu toate activele si cei 2 salariati). O parte din activele corporale erau integral amortizate, unele fiind obiecte de inventar (frigider, blender, sistem gestiune, mixer, kit accesorii bar etc.) si chioscul mai avea o amortizare de 5.000 lei (din care 300 lei amortizare ...
24Ian2023

Garantie incasata. Inregistrare contabila

de Mariana Prejbeanu valabil la 24 Ian 2023
Intrebare: Societatea noastra subinchiriaza un spatiu si incaseaza garantie conform contract de subinchiriere.Ce monografie contabila ne recomandati?
23Nov2022

Documente justificative import, export, achizitie si livrare intracomunitara

de Vera Constantin valabil la 23 Nov 2022
Intrebare: In cazul unei SRL platitoare de tva ce are activitate de comert, care sunt etapele, documentele justificative, inregistrarile contabile si de ce anume trebuie tinut cont in urmatoarele situatii:1. importa marfa din alt stat UE;2. importa marfa dintr-un stat non UE;3. vinde marfa in alt stat UE;4. vinde marfa intr-un stat non UE? Tot in cazul acestei SRL, in anul 2020 a vandut marfa in ...
x