Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 14 Noiembrie 2025
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>



Gestiune cu ridicata si amanuntul

valabil la 03 Nov 2025Conform legislatiei in vigoare!
Vera Constantin Raspuns oferit de
Vera Constantin

Expert contabil

Intrebare: Suntem o societate de distributie si avem urmatoarea situatie: in prezent avem constituite doua gestiuni diferite:

* una din care livram marfa clientilor persoane juridice, prin intermediul firmelor de curierat;

* si inca o gestiune din care livram marfa persoanelor fizice, care fac comenzi prin intermediul magazinului online de pe site-ul firmei, livrarea efectuandu-se tot prin curier.

Putem uni cele doua gestiuni, astfel incat sa avem o singura gestiune din care se va livra marfa prin curier atat persoanelor fizice, cat si persoanelor juridice. Exista vreo prevedere legala care sa interzica acest lucru?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4639

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Fa-ti un CONT de TESTARE GRATUITA completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 03 nov 2025.

Informatii la zi oferite de expertii PortalContabilitate.ro -
cel mai cunoscut site de consultanta fiscal-contabila din Romania
 
Vrei sa vezi si tu TOATE Explicatiile, Intrebarile si Raspunsurile + Noutatile din lege?
 
Este foarte simplu! TESTEAZA GRATUIT! Completeaza formularul de mai jos:
- 125 de Experti iti stau la dispozitie + o Baza de Date cu 137.082 de intrebari si raspunsuri
- Vei gasi Legislatie la zi + Consultanta detaliata de la specialisti
Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului!
Conform cerintelor Regulamentului UE 679/2016 sunt de acord ca SC Rentrop & Straton S.R.L. sa colecteze si sa prelucreze datele din formular in scopuri comerciale.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Procedura de corectare a erorilor contabile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Procedura de corectare a erorilor contabile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Comert

31Oct2025

Facturi de avans

de Gabi Popescu valabil la 31 Oct 2025
Intrebare: Contract / 01.11.2024 = 90.000 EUR:Avans 30% / 20.11.2024 facturat la curs 4,9769 cu TVA 19% (134.376,3 RON);Avans 50% / 25.03.2025 facturat la curs 4,9766 cu TVA 19% (223.947 RON);20% la terminarea lucrarilor.Am primit facturile de storno avans si factura finala in valoare de 553.691,16 RON (457.596 + TVA 21% 96.095,16), facturat la cursul 5,0844 RON.Nu trebuia sa ramana de plata 18.000 ...
22Oct2025

Import de bunuri cu livrare directa intr-un stat tert

de Gina Popescu valabil la 22 Oct 2025
Intrebare: Societatea romaneasca, platitoare de TVA si impozit pe profit, achizitioneaza marfa din China pe care o vinde unei societati cu sediul in British Virgin Islands. Conform conditiilor contractuale, marfa este livrata direct din China in Dubai. Transportul din China in Dubai este asigurat si platit de catre furnizorul din China.Va rugam sa ne precizati ce obligatii declarative exista din punctul ...
06Oct2025

Magazin online. Evidenta stocurilor la costul de achizitie

de Carmen Adomnoaei valabil la 06 Oct 2025
Intrebare: Se poate aplica in cazul in care dorim sa utilizam metoda global-valorica costul de achizitie? Avem un magazin online, dar nu dorim sa utilizam pretul de vanzare.
29Sep2025

Livrare de bunuri si prestare de servicii catre o persoana impozabila din UE

de Mihaela Corneanu valabil la 29 Sep 2025
Intrebare: Societate comert online.Emite factura catre firme din UE fara TVA (firme inregistrate in scopuri de TVA), cu articole produse si transport. Livrare de bunuri si prestare de servicii.In decontul D300, unde trebuie evidentiate?
13Sep2025

Livrare bunuri catre clientul final si incasari in numele clientului

de Stan Cosmina valabil la 13 Sep 2025
Intrebare: Date generale ale relatiei comerciale:* SRL A = Furnizor* SRL B = Client al SRL A* SRL C = Client final / Partener contractual al SRL B (poate fi persoana fizica sau juridica)Context:SRL B plaseaza o comanda de produse catre SRL A. Conform intelegerii dintre SRL B si SRL C, produsele urmeaza sa fie livrate direct de catre SRL A catre SRL C, in numele SRL B.Conform contractului dintre SRL B ...
31Aug2025

Regularizare avans

de Andreea Paunoiu valabil la 31 Aug 2025
Intrebare: In luna aprilie s-a emis o factura de avans marfa catre un client persoana fizica. Factura s-a incasat in aceeasi zi. Livrarea marfii va avea loc in perioada septembriedecembrie 2025.Avand in vedere modificarea cotei de TVA la data de 1 august 2025, de la 19% la 21%, dorim sa intelegem daca aceasta factura de avans trebuie stornata in cursul lunii august si emisa o alta factura de avans cu 21% ...
x