Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 20 Aprilie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Incadrare mijloace fixe sau obiecte de inventar

valabil la 23 Sep 2019
Olguta Crevelescu Raspuns oferit de
Olguta Crevelescu

Economist

Intrebare: Referitor la intrebarea:

O societate doreste sa inchirieze un sistem de control acces. Sistemul este obtinut prin productie interna si este inregistrat in evidenta contabila la categoria produse finite. Estimam o durata de viata de cinci ani a sistemului de control acces. Contractul de inchiriere se intocmeste pe o peioada de doi ani.

Cum procedam cu echipamentul din punct de vedere contabil? Il inregistram ca fiind in custodie la terti? In privinta recuperarii pe cheltuiala a echipamentului cum ar trebui sa procedam? Am putea sa inregistram o ajustare lunara de valoare a echipamentului pe masura uzurii acestuia? Nu cred ca ar fi normal sa il includem pe cheltuiala atunci cand este instalat la client.

Revenire:

Incadrarea produsului finit in categoria mijloc fix este conditionata de valoarea de productie a produslui finit? Mai exact, daca produsul finit are valoarea sub 2.000 lei se poate incadra ca mijloc fix?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 6110

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 23 sep 2019.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 122852 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Prestari servicii

17Feb2024

Raportare in sistemul RO e-Transport

de Mihaela Corneanu valabil la 17 Feb 2024
Intrebare: Societatea X are ca activitate codul CAEN 4941 "Transporturi rutiere de marfuri". Acesta incheie contracte de prestari servicii cu SRL-uri pentru a ridica in urma unor lucrari diverse (moloz, gunoi, reziduri - resturi in urma unor costructii, dar si pietris si pamant, uneori). Acesta este obligat sa faca inregistrarea in RO e-Transport sau nu are nicio obligatie, ci doar sa primesca de la ...
06Nov2023

Exemplu de calcul venit net PFA in sistem real

de Anca Bilas valabil la 06 Nov 2023
Intrebare: In contextul noilor modificari fiscale privind impozitarea, va rog sa ma ajutati cu o simulare pentru un PFA, cu domeniul de activitate prestari servicii (consultanta). Ce impozite o sa platesca pentru anul 2024 la un venit net realizat de 100.000 lei?
05Oct2022

Obligatia inregistrarii TVA prin sediu fix pe teritoriul altui stat membru

de Amelia Dumitras valabil la 05 Oct 2022
Intrebare: O firma din Romania este platitoare de TVA. Incheie un contract de colaborare cu o firma din Spania. Obiectul contractului il reprezinta prestarea de servicii transport marfuri pe drumuri nationale (Spania) si internationale (UE si non UE). Serviciile de transport se realizeaza cu masina si soferul angajat al firmei din Romania (soferul fiind si administratorul societatii). Contractul de ...
26Aug2022

Loc realizare venit PFA

de Anca Bilas valabil la 26 Aug 2022
Intrebare: PFA cu cod CAEN 6202 "Activitati de consultanta in tehnologia informatiei" are contract cu o firma din USA, respectiv cu o firma din Italia si plateste impozit pe NORMA DE VENIT.Incepand cu 2022 va fi impozitata in sistem real pentru venitul realizat, venitul va fi considerat ca fiind realizat in strainatate?Precizez ca activitatea se presteaza din Romania, neavand deschis un punct de lucru ...
23Aug2022

Obligatii declarative PFA in sistem real

de Anca Bilas valabil la 23 Aug 2022
Intrebare: Spuneti-mi, va rog, ce obligatii declarative are un PFA in sistem real, CAEN 6202 - Activitati de consultanta in tehnologia informatiei avand cod de TVA intracomunitar. Mentionez ca veniturile sunt obtinute din prestari servicii IT catre o societate platitoare de TVA din Italia, respectiv catre o societate din Statele Unite ale Americii si sunt de maxim 70.000 euro anual, reprezentand singurele ...
11Aug2022

Cheltuieli accesorii suportate in baza unui contract de asistenta juridica

de Olguta Crevelescu valabil la 11 Aug 2022
Intrebare: O societate are incheiat un contract de asistenta juridica cu o firma de avocatura pentru care conform contract este stabilit un onorariu lunar. Se doreste incheierea unui act aditional prin care societatea in calitate de beneficiar servicii va suporta cheltuielile cu combustibilul pentru deplasarea avocatului la si de la sediul societatii pana la nivelul unei anumite sume. Firma de avocatura ...
x