Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 13 Iunie 2025
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>



Incasare consultatie medicala prin platforma

valabil la 25 Apr 2025Conform legislatiei in vigoare!
Stan Cosmina Raspuns oferit de
Stan Cosmina

Economist

Intrebare: Un medic ofera consultatii online, desfasurand activitatea medicala prin intermediul unei SRL.

Ce documente ar trebui sa emita in cazul incasarii acestor consultatii, avand in vedere ca plata se face printr-o platforma gestionata de o firma din afara spatiului UE, care isi retine comisionul si vireaza ulterior diferenta in contul SRL-ului?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4673

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Fa-ti un CONT de TESTARE GRATUITA completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 25 apr 2025.

Informatii la zi oferite de expertii PortalContabilitate.ro -
cel mai cunoscut site de consultanta fiscal-contabila din Romania
 
Vrei sa vezi si tu TOATE Explicatiile, Intrebarile si Raspunsurile + Noutatile din lege?
 
Este foarte simplu! TESTEAZA GRATUIT! Completeaza formularul de mai jos:
- 125 de Experti iti stau la dispozitie + o Baza de Date cu 137.082 de intrebari si raspunsuri
- Vei gasi Legislatie la zi + Consultanta detaliata de la specialisti
Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului!
Conform cerintelor Regulamentului UE 679/2016 sunt de acord ca SC Rentrop & Straton S.R.L. sa colecteze si sa prelucreze datele din formular in scopuri comerciale.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Procedura de corectare a erorilor contabile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Procedura de corectare a erorilor contabile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Servicii

10Iun2025

Incasare contravaloare servicii de la persoane fizice

de Albescu Adina-Mihaela valabil la 10 Iun 2025
Intrebare: O societate comerciala executa lucrari funerare catre clienti persoana fizice. Daca intocmeste o singura factura fiscala in valoare de 10.000 lei (inclusiv TVA), are voie sa incasese prin casa de marcat in 4 zile diferite cate 2500 lei plata partial la factura emisa? Care este regimul incasarilor prin casa de marcat la persoanele fizice in anul 2025?
01Iun2025

Emiterea unei note de debit in cazul anularii unei comenzi de transport international

de Liviu Sapunaru valabil la 01 Iun 2025
Intrebare: O firma de transport rutier de marfuri intern si international primeste o comanda de transport care apoi se anuleaza de catre client. Clientul ne solicita o nota de debit. Avand in vedere ca nu a a fost emisa factura pentru comanda care a fost anulata deorece serviciul nu a mai fost prestat, in ce conditii putem emite noi nota de debit solicitata de client cu garantia incasarii debitului? ...
30Mai2025

Taxa ANCPI

de Andreea Paunoiu valabil la 30 Mai 2025
Intrebare: Firma a finalizat vanzarea unui imobil. Biroul notarial ne-a informat ca a platit, in numele firmei noastre, taxa CF la ANCPI. Pe chitanta emisa de ANCPI apar datele firmei noastre. Acum, firma de notariat ne-a solicitat plata acestor servicii. Plata s-a facut cu cardul bancar, la sediul biroului notarial, si ne-a fost eliberat doar bonul de card emis de biroul notarial, insotit de chitanta emisa ...
29Mai2025

Prestari servicii catre asociatie de proprietari fara cod fiscal

de Albescu Adina-Mihaela valabil la 29 Mai 2025
Intrebare: O SRL cu activitate de prestari servicii de curatenie are incheiat un contract de prestari servicii cu o asociatie de proprietari, insa respectiva asociatie nu are CIF. Cum se poate proceda in aceasta situatie? Cum se emite factura catre respectiva asociatie? Cum se transmite in SPV? Daca respectiva asociatie nu obtine CIF, se poate continua contractul de prestari servicii? Ce repercusiuni pot ...
24Mai2025

Discount acordat. Iregistrare

de Elena Garofil valabil la 24 Mai 2025
Intrebare: Cum este corect sa inregistram o factura emisa, care are doua pozitii: prima pozitie prestari servicii 2.500 lei si a doua pozitie discount la prestari servicii -1.000 lei, valoarea totala a facturii fiind 1.500 lei?I.4111 =7042.500 lei709-1.000 leiSau:II.4111 = 7041.500 lei
11Mai2025

Monografie contabila si tratament fiscal pentru reparatii auto achitate de asigurator RCA

de Liviu Sapunaru valabil la 11 Mai 2025
Intrebare: Masina firmei este implicata intr-un accident, vinovat fiind soferul celalalt. Se repara masina intr-un service auto pe baza RCA soferului vinovat. Dupa reparatii, firma de service auto emite factura de reparatii si piese firmei proprietare a autovehiculului accidentat. Serviciile se achita de asiguratorul RCA al soferului vinovat.Care este monografia contabila la firma proprietara ...
x