Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 11 Februarie 2025
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>



Inchidere sau suspendre punct de lucru fara salariati. Cheltuieli aferente

valabil la 28 Ian 2025Conform legislatiei in vigoare!
Dana Hristu Raspuns oferit de
Dana Hristu

Consultant fiscal si expert contabil si auditor financiar

Intrebare: Societatea noastra doreste suspendarea la ONRC a unui punct de lucru cu 3 angajati, continuandu-si activitatea in celelalte puncte de lucru pe care le detine. Cu toate acestea, intentioneaza sa mentina activ contractul cu societatea de paza pentru punctul de lucru suspendat.

Sunt deductibile cheltuielile cu paza si TVA aferenta facturilor emise de furnizor pentru punctul de lucru suspendat?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4690

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 28 ian 2025.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 136283 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Procedura de corectare a erorilor contabile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Procedura de corectare a erorilor contabile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Rezultat fiscal

02Feb2025

Comodat auto. Cheltuieli comodatar

de Ramona Balasu valabil la 02 Feb 2025
Intrebare: Se incheie un contract de comodat intre PJ (comodatar) si PF (comodant), pentru un autoturism aflat in proprietatea PF-comodant. Care sunt cheltuielile ce pot fi suportate de catre PJ-comodatar?
31Ian2025

Tratament fiscal si contabil imprumut acordat de catre persoane afiliate

de Anca Bilas valabil la 31 Ian 2025
Intrebare: O societate platitoare de impozit pe profit a primit imprumuturi de la cei 2 asociati persoane fizice in valoare totala de 4.500.000 lei. Termenul de rambursare este de 5 ani de la data acordarii, iar rata dobanzii prevazuta in contracte este de 5%/an, urmand ca aceasta sa fie platita asociatilor la data rambursarii imprumuturilor. Am dori sa stim: 1. Care sunt implicatiile fiscale pentru ...
22Ian2025

Cheltuieli de protocol

de Ramona Balasu valabil la 22 Ian 2025
Intrebare: Societatea are in anul 2024 pierdere D121 = 50 000 lei. In anul 2024 societatea are cheltuieli cu protocolul in suma de 100 000 lei.Cheltuiala cu protocol se va considera cheltuiala nedeductibila, valoarea tva trebuie ajustata si va fi deductibila sau nedeductibila?
22Ian2025

Cheltuieli auto deductibile si nedeductibile si TVA la PFA/PFI

de Dana Hristu valabil la 22 Ian 2025
Intrebare: PFA (profesie liberala), platitoare de impozit pe venit in sistem real si platitoare de TVA lunar, doreste sa inregistreze in contabilitate cheltuieli pentru un autoturism folosit si in scop personal. Care este formula corecta de calcul pentru cheltuielile deductibile si nedeductibile ce trebuie inregistrate in contabilitate? Concret, avem o factura de 1.000 lei cu TVA 190 lei (pentru ...
23Ian2025

Deducere cheltuieli sediu social

de Albescu Adina-Mihaela valabil la 23 Ian 2025
Intrebare: O societate cu raspundere limitata desfasoara activitate economica - servicii platforme web la sediul social al firmei. Sediul social este inregistrat la ONRC, in baza unui contract de comodat. Care sunt cheltuielile deductibile aferente sediului; utilitati, impozit pe cladire?
21Ian2025

Calculul impozitului pe profit in contextul receptiei si vanzarii stocurilor de produse finite

de Liviu Sapunaru valabil la 21 Ian 2025
Intrebare: Firma trece de la 1 iulie 2024 la impozit pe profit, prin depasirea plafonului de cifra de afaceri de 500.000 euro. In luna decembrie 2024 se face receptia pentru 3 case care vor fi vandute in ianuarie 2025. La 31 decembrie 2024, firma are profit (avand in vedere ca in septembrie 2024 s-au vandut alte case care erau pe stoc).La ce valoare se va calcula impozitul pe profit pentru casele vandute ...
x