Inchiriere imobil. Inregistrari contabile
Societatea este nou infiintata si este platitoare de impozit micro cat si neplatitoare de TVA. Am incheiat contracte de administrare imobile in regim hotelier cu proprietari persoane fizice sau persoane juridice in urmatoarele conditii: societatea noastra va prelua imobilul/apartamentul de la proprietar si se va ocupa de inchirierea lui in regim hotelier atat pe platforma noastra cat si pe alte platforme gen booking, turist info etc. In calitate de administrator vom plati toate cheltuielile cu apartamentul (curatenie, spalat lenjerii, promovare,reparatii, plata utilitati, etc etc), contra unui comision in valoare de 25% din incasari. Cum procedam cu toate incasarile pe care le vom avea atat prin banca cat si prin casa de marcat incasate in numele clientului (noua ne raman doar cei 25%)? Vom declara la ANAF A4200 toate incasarile, dar ele de fapt nu se vor regasii in veniturile noastre nefiind ale noastre? Cum se vor evidentia in contabilitate toate aceste operatiuni si la ce valoare vom plati imppozitul pe micro? Ce cod CAEN trebuie sa avem pentru a administra aceste imobile in regim hotelier? Cum trebuie tinuta evidenta contabila si ce obligatii declarative si fiscale am mai avea? Care este monografia contabila?
Revenire:
Prin contractul de administrare se stabileste ca societatea se ocupa in numele clientului de toate incasarile/platile si isi opreste un comision de 25%. Care este procedura de urmat?
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro
Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 07 iun 2019.
Login utilizator
De ce sa ma inregistrez?
- 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
- Ai acces la o baza de date cu 122709 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
- Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
- Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
- NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Newsletter portalcontabilitate.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!