Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 5 Iunie 2023
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Inchiriere spatii birouri cu perioada de gratie

valabil la 19 Mai 2023Conform legislatiei in vigoare!
Vera Constantin Raspuns oferit de
Vera Constantin

Expert contabil

Intrebare: O societate a inchiriat un spatiu de birouri pe o perioada de 5 ani. Conform contractului de inchiriere, 5 luni sunt gratuite si este prevazut un buget pentru lucrarile de amenajare a biroului acoperit de catre proprietar.

Care sunt inregistrarile contabile? Societatea-mama aplica ASC 842 Leases? Se poate aplica si in cazul societatii din Romania?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 11-50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: software

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 19 mai 2023.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 108418 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

PFA sau SRL in 2023?

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "PFA sau SRL in 2023?"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Leasing

20Apr2023

Activitate inchiriere echipamente

de Elena Garofil valabil la 20 Apr 2023
Intrebare: O societate nou infiintata are ca si obiect de activitate inchirierea de echipamente pentru constructii.Care este monografia contabila pentru costul complet? In cazul centrelor de venit, societatea a identificat: inchirierea pe baza de abonament, pe baza de cerere de oferta cu numar de ore si flota inchiriata pe o perioada de timp. Cum se poate extinde lista?
29Mar2023

Leasing operational. Tratament contabil si fiscal

de Munteanu Corneliu Stefan valabil la 29 Mar 2023
Intrebare: Care este tratamentul contabil si fiscal al facturilor primite lunar de la o firma de leasing operational? Autovehiculele inchiriate de SRL platitoare de TVA si impozit pe profit sunt utilizate de agentii de vanzari in scopul activitatii economice si, ocazional in interes personal.
16Ian2023

Novatie leasing. Inregistrari contabile

de Irina Dumitrescu valabil la 16 Ian 2023
Intrebare: O societate comerciala neplatitoare de TVA are in derulare un leasing pentru o autoutilitara. Ratele platite pana in luna decembrie 2022 sunt in valoare de 150.000 lei. Mai sunt rate de plata in valoare de 50.000 lei. In luna ianuarie 2023 societatea preda autoutilitara unei alte societati. Predarea se face prin contract de novatie. Care este nota contabila pentru contractul de novatie? ...
20Nov2022

Inregistrare leasing financiar. Deducere TVA

de Elena Garofil valabil la 20 Nov 2022
Intrebare: O societate comerciala achizitioneaza pentru desfasurarea activitatii un autocamion cu trei locuri si masa maxima autorizata de 3.500 t prin leasing financiar. Avand in vedere ca el se utilizeaza numai in scopul activitatii societatii, se poate deduce integral tva din facturile de leasing si bonurile de benzina.Care sunt inregistrarile contabile la acest leasing financiar in valuta cu avans, ...
30Oct2022

Cesiune contract de leasing. Inregistrare

de Elena Garofil valabil la 30 Oct 2022
Intrebare: O societate vrea sa cesioneze un contract de leasing (fara obtinere de venituri) pentru un autoturism amortizat integral.Care considerati ca ar fi inregistrarile corecte in contabilitate, avand in vedere ca valoarea autoturismului este de 30.000 lei, amortizat integral, iar ratele ramase de plata (sold 167) sunt de 10.000 lei?
24Mai2021

Novatie contract de leasing

de Anca Ivanov valabil la 24 Mai 2021
Intrebare: Avem societatea X care a achizitionat un autoturism prin leasing in 26.03.2019. In data de 03.09.2020 a fost incheiat un contract de subinchiriere auto - achizitionat prin leasing - intre societatea X si societatea Y unde obiectul contractului consta in darea in folosinta (subinchirierea) de catre societatea X societatii Y a autoturismului, in schimbul preluarii de catre societatea Y a ...
x