Inchiriere spatii. Furnizare produse si servicii

Este nevoie de un act aditional la fiecare contract de inchiriere in care sa se specifice si toate celelalte servicii sau este suficienta doar oferta? Ce alte documente ar mai fi necesare? Cum trebuie intocmita factura: cu TVA sau fara TVA, avand in vedere ca activitatea principala este de inchiriere spatii de birouri? Se poate emite o factura cu o pozitie pentru chirie (fara TVA) si celelalte servicii (cu TVA)?
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Fa-ti un CONT de TESTARE GRATUITA completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)
Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 27 oct 2025.
cel mai cunoscut site de consultanta fiscal-contabila din Romania
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Newsletter portalcontabilitate.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Procedura de corectare a erorilor contabile"!


Un produs marca 