Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 19 Ianuarie 2025
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Infiintare punct de lucru in Franta. Aspecte fiscale si contabile

valabil la 11 Dec 2024
Constanta Popa Raspuns oferit de
Constanta Popa

Expert contabil, auditor financiar

Intrebare: O SRL cu sediul in Romania doreste sa deschida un punct de lucru in Franta si sa angajeze personal care sa lucreze in Franta. Care este procedura si care sunt cheltuielile si obligatiile fiscale intr-o astfel de situatie, atat pentru firma-mama din Romania, cat si pentru punctul de lucru fara personalitate juridica din Franta? Se doreste inchirierea unui depozit pe teritoriul Frantei, unde sa ajunga produsele noastre finite (tamplarie PVC si aluminiu, executate pe teritoriul Romaniei) si ulterior livrate catre clientii nostri din Franta.

Firma-mama va trebui sa intocmeasca situatii financiare consolidate? Ce inseamna acest lucru? Sediul secundar din Franta are obligatia de a tine o contabilitate proprie, specifica legislatiei franceze? Cum se poate evita dubla impunere din punct de vedere al impozitului pe profit? In ceea ce priveste TVA trebuie sa ne inregistram in sistemul de TVA din Franta? Il achitam acolo, iar apoi cum il recuperam?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 2512

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 11 dec 2024.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 134803 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Procedura de corectare a erorilor contabile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Procedura de corectare a erorilor contabile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Servicii

12Ian2025

Sucursale in Romania. Evidenta contabila. SAF-T

de Vera Constantin valabil la 12 Ian 2025
Intrebare: O societate din UE are in Romania in prezent o sucursala infiintata in anul 2006 si doreste sa infiinteze la Cluj un al doilea sediu permanent. La Cluj va avea loc un proiect cu durata de 8 ani. Trebuie ca sucursala deja existenta in Romania sa depuna declaratia 013 prin care numim sucursala existenta ca sediu permanent desemnat si ea va indeplini obligatiile legate de TVA, impozit pe profit si ...
20Dec2024

Achizitie de servicii din Lituania

de Mihaela Corneanu valabil la 20 Dec 2024
Intrebare: Avem o factura de prestari servicii - cookiebot de la un furnizor din Lituania. Nu avem certificat de rezidenta fiscala, serviciile nu sunt prestate pe teritoriul Romaniei. Care sunt implicatiile fiscale in acest caz (TVA/impozit pe nerezidenti)?
14Dec2024

Prestare servicii de natura finaciar-bancara catre un nerezident

de Anca Bilas valabil la 14 Dec 2024
Intrebare: Avem un contract cu un client, persoana juridica in afara UE, pentru prestari de servicii pe teritoriul Romaniei.Va rog frumos sa-mi comunicati care este regimul fiscal in emiterea facturii pentru prestari de servicii: 1. Emitem factura cu TVA?2. Factura NU se transmite in SPV.3. Factura NU se declara in D394.4. Factura se declara in D390.
14Nov2024

Inregistrare TVA nerezident in Romania

de Mugur Durgheu valabil la 14 Nov 2024
Intrebare: O SRL din Romania factureaza servicii de cazare, mese servite si servicii intretinere imobil unei asociatii platitoare de TVA rezident in Ungaria. Asociatia din Ungaria este proprietarul imobilului, imobilul se afla in Romania.Asociatia trebuie sa se inregistreze in scopuri de TVA in Romania?
20Sep2024

TVA. Aplicarea teritoriala

de Munteanu Corneliu Stefan valabil la 20 Sep 2024
Intrebare: Avem un potential client cu rezidenta in Insulele Canare, aceasta zona avand un statut special in Uniunea Europeana in ceea ce priveste TVA. Acest client doreste inchirierea unui autoturism de la firma noastra pentru o perioada de 6-9 luni. Vrem sa stim daca factura de chirie pentru acest client este purtatoare de TVA.
16Sep2024

Implicatii fiscale si contabile cu privire la deschiderea unui punct de lucru

de Mihaela Corneanu valabil la 16 Sep 2024
Intrebare: 1. Persoana juridica romana doreste sa isi deschida un punct de lucru in Londra pentru prestari servicii. Va rugam sa ne lamuriti ce implicatii fiscale sunt atat pentru persoana juridica, cat si pentru asociatul firmei care are sediul in Romania.2. Persoana fizica va fi actionar intr-o societate de prestari servicii din Londra. Va rugam sa ne lamuriti ce obligatii fiscale are aceasta persoana in ...
x