Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 25 Aprilie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Inregistrarea in contabilitate a bidonului de apa achizitionat

valabil la 15 Iun 2017
S.M. Armaselu Raspuns oferit de
S.M. Armaselu

Expert contabil, Consultant fiscal, Auditor financiar

Intrebare: O societate achizitioneaza un bidon de apa (19 litrii) la valoarea de 16 lei. Se trece pe factura si o garantie pentru sticla deoarece este cumparata pentru prima data si se poate returna primind inapoi garantia. Cum se inregistreaza in contabilitate aceste operatiuni?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 11-50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 5811

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 15 iun 2017.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 123145 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Stocuri

14Mai2023

Inlocuirea/repararea produselor defecte in perioada de garantie

de Mariana Prejbeanu valabil la 14 Mai 2023
Intrebare: In cazul in care primim produse defecte de la clienti si le trimitem la reparat furnizorului in perioada de garantie, ce documente trebuie sa intocmim si cum inregistram contabil:1. primirea de la client (persoana fizica sau juridica) a produsului defect;2. transmiterea catre furnizor a produsului;3. primirea de la furnizor a produsului reparat si restituirea acestuia clientului?
10Aug2022

Comercializare marfuri online UAE

de Anca Bilas valabil la 10 Aug 2022
Intrebare: O firma comercializeza haine, incaltaminte si accesorii prin magazin online pentru Romania. Doreste sa se extinda si sa vanda si in Emiratele Arabe Unite. Site-ul este in limba romana cu preturi in ron. Urmeaza sa se deschida site-ul si in limba engleza cu preturi in dirhami (AED). Cum trebuie tinuta gestiunea marfurilor? Cum se face descarcarea gestiunii pentru marfurile vandute in AED? ...
27Iun2022

Retur bunuri

de Gabi Popescu valabil la 27 Iun 2022
Intrebare: Cum procedez in situatia in care preluarea unor bunuri de retur (in cadrul unui contract de delegare prin concesionare unor servicii de utilitati publice) s-au facut cantitativ, iar la acest moment (contractul fiind in derulare) o parte din aceste bunuri de retur sunt deteriorate si unele lipsa (ex: containere clopot de 1100L)?
30Mai2022

Implicatii schimbare politici contabile din punctul de vedere al auditului financiar

de Anca Bilas valabil la 30 Mai 2022
Intrebare: Suntem o societatea care foloseste CMP pentru evidenta stocurilor. Dorim sa schimbam metoda de descarcare a stocurilor incepand cu anul viitor financiar: sa folosim FIFO. Tinand cont ca este o schimbare de politica contabila, ce implicatii sunt din punctul de vedere al auditului financiar? Pe anul anterior in care se foloseste CMP ar trebuie sa facem retrare pe FIFO?
13Mai2022

Imputare marfa administrator

de Daniela Manole valabil la 13 Mai 2022
Intrebare: In urma unui inventar s-a constat o lipsa la marfuri in valoare de 266.000 lei (fara tva). S-a regularizat tva dedusa, iar suma a fost imputata administratorului. Administratorul imprumutase anterior firma cu o suma mai mare 434.000 lei, dar contractele de imprumut au fost toate mai mici de 10.000 lei.Care sunt variantele de compensare a acestor sume fara a face acest lucru prin intermediul ...
03Mai2022

Vanzare online

de Daniela Manole valabil la 03 Mai 2022
Intrebare: O societate care se ocupa cu comert online vinde marfa catre diversi clienti persoane fizice. Marfa este achizitionata de la o societate din Spania. Clientii fac comanda online, iar marfa este livrata direct de la furnizorul din Spania. Furnizorul factureaza marfa catre societatea din Romania de 2 ori pe luna - 15 si 30 (nu la fiecare comanda). Facturile catre clientii finali persoane fizice sunt ...
x