Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 6 Octombrie 2022
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Inregistrarea in contabilitate a stocurilor. Decalaje intre aprovizionare si receptie

valabil la 18 Aug 2022Conform legislatiei in vigoare!
Ionut Jinga Raspuns oferit de
Ionut Jinga

consultant fiscal

Intrebare: Un magazin online achizitioneaza marfa de la furnizori interni, fara a avea un document de transport. In unele cazuri soferul merge si ridica marfa, iar in altele furnizorul asigura transportul.

Cum putem identifica data la care intram in posesia marfurilor? De exemplu, factura este emisa in ultima zi lucratoare din luna, iar receptia ei se face in prima zi lucratoare, din luna urmatoare sau marfa a fost pregatita vineri, cand s-a emis si factura, insa transportul s-a facut luni.

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 11-50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4791

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 18 aug 2022.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 99341 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

PFA sau SRL in 2023?

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "PFA sau SRL in 2023?"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Stocuri

17Sep2022

Comert curmale. E-factura, e-transport

de Daniela Manole valabil la 17 Sep 2022
Intrebare: O societate platitoare de TVA importa curmale din Tunisia si le vinde atat in Romania, cat si in alte state UE catre persoane juridice. Va rog sa imi spuneti daca trebuie sa ne inregistram in sistemul E-factura si E-transport. Transportul este asigurat de furnizor.
08Sep2022

Inregistrare alimente. Ingrediente transmise spre prelucrare

de Elena Garofil valabil la 08 Sep 2022
Intrebare: Firma A inchiriaza containere de locuit pentru santiere (camp). In urma unui contract incheiat cu un client B urmeaza ca pe langa inchirierea containerelor sa asiguram si mancare. In incinta campului este amenajata o bucatarie cu toate dotarile si sala de mese. Mancarea este preparata de o alta firma C cu care avem un contract de servicii.Noi achizitionam alimentele, ingredientele, iar firma ...
26Aug2022

Monografie societate instalatii

de Daniela Manole valabil la 26 Aug 2022
Intrebare: O SRL presteaza servicii de proiectare instalatii si alte servicii de instalatii electrice si de incalzire catre persoane fizice si juridice. De asemenea, achizitioneaza produse specifice necesare instalatiilor electrice/de incalzire. Toate aceste produse sunt receptionate cu nota de intrare receptie si tratate de SRL ca marfuri. La vanzare, acestea se vand fie ca atare, la pretul de achizitie, ...
10Aug2022

Comercializare marfuri online UAE

de Anca Bilas valabil la 10 Aug 2022
Intrebare: O firma comercializeza haine, incaltaminte si accesorii prin magazin online pentru Romania. Doreste sa se extinda si sa vanda si in Emiratele Arabe Unite. Site-ul este in limba romana cu preturi in ron. Urmeaza sa se deschida site-ul si in limba engleza cu preturi in dirhami (AED). Cum trebuie tinuta gestiunea marfurilor? Cum se face descarcarea gestiunii pentru marfurile vandute in AED? ...
08Aug2022

Import materiale promotionale - tricouri. Cadouri oferite clientilor

de Olguta Crevelescu valabil la 08 Aug 2022
Intrebare: O societate importa materiale promotionale (tricouri), produse cu risc fiscal din China pe care le ofera gratuit clientilor sai pentru promovarea imaginii firmei si pentru stimularea vanzarilor. Care este cel mai potrivit document de scoatere din gestiune si livrare catre clienti? Aviz sau bon de consum? Ce obligatii exista pentru societate la import si livrare privind e-Factura?
15Iul2022

Vanzare sub costul de achizitie. Deductibilitate cheltuieli

de Elena Garofil valabil la 15 Iul 2022
Intrebare: Un depozit en gros de materiale textile are pe stoc produse mai vechi de 1 an, colectii de produse care nu se mai fabrica de catre furnizori, produse greu vandabile din cauza "uzurii morale". Administratorul hotaraste vanzarea acestora la un pret cu mult sub pretul de achizitie, undeva la -80%, vanzare care o sa genereze pierdere.Este cheltuiala cu scoaterea din gestiune a acestor marfuri ...
x