Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 25 Aprilie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Insolventa. Perioada de reorganizare. Obligatii frima de contabilitate.

valabil la 24 Mai 2019
Elena Garofil Raspuns oferit de
Elena Garofil

Consultant fiscal

Intrebare: O firma care incepand cu 05.02.2019 a intrat in insolventa i s-a aprobat plan de reorganizare, s-a numit un administrator din oficiu. Acesta verifica de la distanta fiecare plata, fiecare cheltuiala, numai ca administratorul firmei decide de fapt platile, el conduce totul ca in trecut, iar la contabilitate se cere sa semneze toate situatiile catre lichidator, chiar daca nu sunt conform celor scrise in hartii. Care sunt drepturile si obligatiile firmei de contabilitate in aceasta situatie? Serviciul de contabilitate este externalizat, se preiau actele, se lucreaza la sediul firmei si se predau cand sunt gata. nu casa de marcat noua, nu se respecta split TVA. Firma de contabilitate nu poate fi zilnic acolo sa le faca si semneze aceste hartii sau sa le faca copii dupa facturi si sa trimita la firma de insolventa. Aceste rapoarte de plati, este datoria firmei de contabilitate sa le semneze? Care este procedura de urmat?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: firma protectie si paza

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 24 mai 2019.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 123115 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Legea contabilitatii

19Ian2024

Cesiune parti sociale - Creanta a vechiului asociat asupra firmei

de Elena Garofil valabil la 19 Ian 2024
Intrebare: Ce se intampla cu creditul acordat unei societati comerciale de catre un asociat care a cedat toate partile sociale unei alte persoane fizice? La momentul semnarii contractului de cesiune parti sociale nu s-a facut nici o mentiune distincta legata de creditul acordat societatii si nerestituit pana la data semnarii. Suma creditata se poate restitui noilor asociati in cota parte cat detin din ...
22Ian2024

Contabilitate ONG

de Gabi Popescu valabil la 22 Ian 2024
Intrebare: In ce conditii o ONG care tine contabilitatea in partida simpla (are specificat in actul constitutiv) poate trece la contabilitate in partida dubla si sunt obligatii declarative in acest sens?
15Ian2024

Contabilitatea obstei de mosneni

de Adela Oncescu valabil la 15 Ian 2024
Intrebare: Va rugam sa ne precizati daca la o obste de mosneni care functioneaza in baza Legii 1/2000 cu modificarile si completarile ulterioare si care conform satutului are un consiliul de administratie compus din 7 membrii, din care presedinte, vicepresedinte, secretar-casier si membrii, avand in vedere art. 10 din Legea contabilitatii care prevede: (1) Raspunderea pentru organizarea si conducerea ...
28Feb2023

Obligatii declarative. Firma in insolventa

de Vera Constantin valabil la 28 Feb 2023
Intrebare: Pentru o societate la care s-a declansat procedura insolventei anul trecut, contabilul cu care colaboreaza mai trebuie sa depuna declaratii fiscale de impozit micro si bilant anual daca nu mai efectueaza nici o operatiune, ci administratorul asteapta declararea insolventei si nici nu se cunoaste stadiul procesului insolventa, sau acest lucru trebuie sa-l faca practicianul in insolventa? Daca da, ...
04Ian2023

Organizare si conducere contabilitate la o SRL fara angajati

de Bajan Camelia valabil la 04 Ian 2023
Intrebare: In legatura cu organizarea si conducerea contabilitatii unei SRL fara niciun salariat la care administratorul nu are studii superioare economice:a) exista obligativitatea de a avea un angajat cu studii superioare economice sau a incheierii unui contract de prestari servicii in domeniul contabilitatii? b) sau este posibila asumarea organizarii si conducerii contabilitatii de catre ...
04Apr2022

Facturi si bonuri fiscale pierdute. Reconstituire. Inregistrare in contabilitate

de Constanta Popa valabil la 04 Apr 2022
Intrebare: In situatia in care au fost pierdute de catre administrator bonuri si facturi fiscale achitate prin banca, cum se procedeaza? Cum vor fi inregistrate in contabilitate? Societatea este neplatitoare de TVA si plateste impozit pe venit.
x