X

Autentificare cont

Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 20 August 2019
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis

Specialistii live


Insolventa. Perioada de reorganizare. Obligatii frima de contabilitate.

Elena Garofil Raspuns oferit de
Elena Garofil
Consultant fiscal
valabil la 24 Mai 2019Conform legislatiei in vigoare!
Intrebare: O firma care incepand cu 05.02.2019 a intrat in insolventa i s-a aprobat plan de reorganizare, s-a numit un administrator din oficiu. Acesta verifica de la distanta fiecare plata, fiecare cheltuiala, numai ca administratorul firmei decide de fapt platile, el conduce totul ca in trecut, iar la contabilitate se cere sa semneze toate situatiile catre lichidator, chiar daca nu sunt conform celor scrise in hartii. Care sunt drepturile si obligatiile firmei de contabilitate in aceasta situatie? Serviciul de contabilitate este externalizat, se preiau actele, se lucreaza la sediul firmei si se predau cand sunt gata. nu casa de marcat noua, nu se respecta split TVA. Firma de contabilitate nu poate fi zilnic acolo sa le faca si semneze aceste hartii sau sa le faca copii dupa facturi si sa trimita la firma de insolventa. Aceste rapoarte de plati, este datoria firmei de contabilitate sa le semneze? Care este procedura de urmat?

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 72509 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.

Inregistreaza-te sau completeaza campurile de login pentru a avea acces la raspunsul articolului
Insolventa. Perioada de reorganizare. Obligatii frima de contabilitate.

SMS
ACCES INSTANT la intrebare si raspuns platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea care prezinta interes pentru dvs. platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasati butonul alaturat "Plateste prin SMS" si urmariti instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, veti putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Modificari fiscale 2019

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Modificari fiscale 2019"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

x