Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 19 Iulie 2025
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>



Intocmire NIR

valabil la 06 Iun 2025Conform legislatiei in vigoare!
Mihaela Corneanu Raspuns oferit de
Mihaela Corneanu

Consultant fiscal

Intrebare: Va rog frumos sa ne spuneti daca nota de receptie este un document obligatoriu de intocmit/prezentat atunci cand se efectueaza receptia bunurilor de la furnizori, intr-o unitate de productie. De asemenea, daca aceasta sta la baza inregistrarii in contabilitate, ca document justificativ, sau daca bunurile pot fi inregistrate doar in sistemul ERP, fara intocmirea unui document, doar pe baza avizului de insotire a marfii sau a facturii?

Tip societate: S.A.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 2221

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Fa-ti un CONT de TESTARE GRATUITA completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 06 iun 2025.

Informatii la zi oferite de expertii PortalContabilitate.ro -
cel mai cunoscut site de consultanta fiscal-contabila din Romania
 
Vrei sa vezi si tu TOATE Explicatiile, Intrebarile si Raspunsurile + Noutatile din lege?
 
Este foarte simplu! TESTEAZA GRATUIT! Completeaza formularul de mai jos:
- 125 de Experti iti stau la dispozitie + o Baza de Date cu 137.082 de intrebari si raspunsuri
- Vei gasi Legislatie la zi + Consultanta detaliata de la specialisti
Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului!
Conform cerintelor Regulamentului UE 679/2016 sunt de acord ca SC Rentrop & Straton S.R.L. sa colecteze si sa prelucreze datele din formular in scopuri comerciale.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Procedura de corectare a erorilor contabile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Procedura de corectare a erorilor contabile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Documente

14Iul2025

Decontare cheltuieli ochelari de vedere.

de Elena Garofil valabil la 14 Iul 2025
Intrebare: In ceea ce priveste decontarea ochelarilor de vedere, exista vreo prevedere legala referitoare la intervalul in care un angajat poate solicita decontarea acestora (de exemplu: o data pe an, de doua ori pe an etc.)? In cazul in care nu exista o astfel de prevedere legala, este recomandat ca acest aspect sa fie mentionat in mod expres in Contractul Colectiv de Munca sau in Regulamentul Intern?
07Iul2025

Durata de pastrare a documentelor contabile si fiscale

de Liviu Sapunaru valabil la 07 Iul 2025
Intrebare: Societatea noastra doreste sa treaca la arhivarea electronica. Codul nostru CAEN este 1421 Fabricarea articolelor de imbracaminte. Mentionam ca in prezent detinem in arhiva documente contabile si fiscale din anul 2015 (facturi, note contabile, balante de verificare, procese verbale, fise cont, avize, registre de casa etc.) si dorim sa pastram doar ceea ce este obligatoriu prin lege.Care sunt ...
07Iul2025

Termene legale de pastrare documente contabile

de Stan Cosmina valabil la 07 Iul 2025
Intrebare: Avand in vedere cantitatea substantiala de acte, va rog sa ma ajutati cu termenele legale de pastrare a documentelor (exclusiv cele de salarii/HR) in unitate.
03Iul2025

Vochere de vacanta

de Vera Constantin valabil la 03 Iul 2025
Intrebare: O societate comerciala cu obiect de activitate hoteluri si alte activitati de cazare, precum si restaurant, incheie un contract privind incasarea cu vouchere de vacanta.Este conditionata achitarea mesei servite in restaurant cu cardul de vacanta de cazarea persoanelor respective?Ce documente justificative trebuie intocmite?
30Iun2025

Modalitate pastrare documente in arhiva societatii

de Elena Garofil valabil la 30 Iun 2025
Intrebare: Documentele contabile (facturi, chitante, bonuri) se pastreaza obligatoriu si in format fizic, pe hartie, sau este suficienta arhivarea lor in format electronic?
28Iun2025

Scoatere din gestiune marfa distrusa

de Mihaela Corneanu valabil la 28 Iun 2025
Intrebare: Societatea, in urma inventarierii marfurilor, a constatat 15 mp de gresie sparta, cauzata de manipularea cu stivuitorul, pe care doreste sa o scoata din gestiune deoarece nu mai poate fi vanduta si urmeaza sa fie predata unei firme de colectare.1. Ce documente se intocmesc pentru firma de colectare?2. Este cheltuiala deductibila?3. Se ajusteaza TVA?4. Care este monografia ...
x