Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 24 Aprilie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Intocmire situatii financiare si declaratii. Incetarea CIM

valabil la 20 Mar 2018
Olguta Crevelescu Raspuns oferit de
Olguta Crevelescu

Economist

Intrebare: S-a efectuat inventarierea patrimoniului la sfarsitul anului 2017. Am primit doar listele de inventar din care am reusit sa identific doar o parte. Intre timp, mi-a expirat si preavizul de 30 zile lucratoare si am plecat de la aceea firma. Cum pot sa depun, nefiind angajata, impozitul pe profit si bilantul anului 2017 daca nu am un proces-verbal de inventariere semnat si stampilat?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: productie

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 20 mar 2018.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 123019 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Proceduri fiscale

25Feb2023

Obligatie consolidare societate din Republica Moldova

de Anca Bilas valabil la 25 Feb 2023
Intrebare: O societate X devine actionar 100% la o societate Y din Republica Moldova.Ce implicatii din punctul de vedere al situatiilor financiare, obligatii etc. o impacteaza pe societatea din Romania? Trebuie sa intocmeasca situatii financiare consolidate societatea X din Romania?
15Feb2023

Comisie de inventariere

de Elena Garofil valabil la 15 Feb 2023
Intrebare: La inventarierea anuala, administratorul societatii poate face parte din comisia de inventariere ca si membru al acesteia? Mentionez ca acesta nu intocmeste si documentatia aferenta.
17Ian2023

Termen situatii financiare interimare 2022

de Elena Garofil valabil la 17 Ian 2023
Intrebare: Societatea intocmeste bilant interimar la data de 30.09.2022. Hotararea de aprobare a bilantului este cu data de 20 decembrie 2022. Bilantul se depune pe data de 15.01.2023 (data recipisa). Dividendele au fost repartizare si ridicate in luna decembrie dupa aprobarea bilantului, iar impozitul va fi achitat pe 25.01.2023.Termenul de 30 de zile pentru depunerea bilantului s-a respectat, insa ...
12Nov2022

Dividende repartizate la 30.09.2022. Situatii financiare interimare

de Ionut Jinga valabil la 12 Nov 2022
Intrebare: Societatea intocmeste bilant interimar la 30.09.2022 pentru a putea repartiza dividende din rezultatul anului 2022.Exista un termen pentru depunerea bilantului interimar? Dividendele pot fi repartizate in functie de disponibilitatile banesti in mai multe transe?
03Feb2022

Decertificarea definitiva din declaratia finala de cheltuieli

de Ela Dumitra valabil la 03 Feb 2022
Intrebare: Referitor la modul de aplicare al Hotararii nr. 587/2018 privind decertificarea definitiva din declaratia finala de cheltuieli si aplicatia de plata a soldului final a unor cheltuieli aferente proiectelor finantate prin programul operational sectorial "Mediu" 2007-2013, programul operational sectorial "Transport" 2007-2013, programul operational sectorial "Cresterea competitivitatii economice" ...
04Feb2021

Sucursala in Africa de Sud. Aspecte contabile

de Irina Dumitrescu valabil la 04 Feb 2021
Intrebare: Ce trebuie urmarit (din punct de vedere fiscal si contabil) de o companie din Romania care decide sa deschida o sucursala in Africa de Sud? Activitatea sucursalei din Africa de Sud consta in vanzarea de bunuri produse de firma mama din Romania. Nu vom avea angajati relocati din Romania in Africa de Sud, iar activitatea se va derula prin intermediul unor angajati ai partenerului nostru unde ...
x